【Secret Angel】公司交換買禮物 男友揀「呢份禮物」畀女同事 即激嬲女友

【Secret Angel】公司交換買禮物 男友揀「呢份禮物」畀女同事 即激嬲女友

臨近年尾及,很多公司都舉行交換禮物環節,增加同事之的感情。有網民就在Facebook專頁「十萬個激嬲女友的理由」投稿,稱自己的男朋友的公司,玩Secret Angel抽中女同事,但因為男朋友想買某款「禮物」,而激嬲女朋友,究竟這份「禮物」有甚麼特別,秒速辣㷫身邊人呢?

即睇男朋友激嬲女朋友的經過︰

延伸閱讀︰【職場人際】唔想犯眾憎?返工最忌做呢「N」件事

認識「職場性騷擾」  講色情笑話都出事? 別以為在辦公室說一兩個色情笑話,好風趣幽默,其實這些行為分分鐘已觸犯「性騷擾」罪行。平等機會委會員亦早已發出指引,防止職場性騷擾,並協助適當處理員工之間的糾紛,想知更多詳情,可按圖了解。

延伸閱讀︰【時鐘酒店】分手嗌交、玩屎都未算衰 最驚係成床OO!

延伸閱讀︰【時鐘酒店】新式主題爆房吸年輕人 負責人:SM、和風乜都有!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow