【90年代】打工仔回憶中學百厭史 居然最多人玩老師?

【90年代】打工仔回憶中學百厭史 居然最多人玩老師?

打工仔踏入職場後,總是回憶過去,甚至有人更開Facebook專頁,共同分享兒時的一切事物,希望拾回大家的零碎記憶。最近有打工仔在專頁【90年代回憶】出帖,讓網民列出一人一個中學時期做過最頑皮的事,在眾多留言之中,居然最多人回覆的是各種「玩老師」的方法,大家又有試過嗎?

【年代轉變】90後打工仔講「乜你咁Kai架」 即被00後笑老

(按圖了解網民中學時期的百厭史)

 

延伸閱讀︰【職場熱話】同事不滿公司文化想搏炒 打工仔列出10大過份行為 但老細居然…

近年不斷有人質疑大學生的語文水平,尤其是英語能力,認為大學生「寫唔得、講更加唔得」,最近更有網民在討論區出Post大笑大學生的英文,「公司大學生,火雞叫Fire Chicken,唔知佢係唔係有心搞下笑」,引來其他網友「食花生」。 除了「Fired Chicken」,網民更指出多個由大學生演繹的爆笑英文,你覺得最誇張、最難接受的,又是哪一個呢?

延伸閱讀︰【職場熱話】自覺事業失敗唔敢見大學同學?打工仔︰去到咪鬥吹

延伸閱讀︰【職場文化】最討厭聽到上司講咩?盤點網民對高層的不滿

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow