【鬼同你OT】公司要趕工 同事堅決唔OT 全因怕…

【鬼同你OT】公司要趕工 同事堅決唔OT 全因怕…

平生不做虧心事,半夜敲門心不驚?不過農曆7月14日鬼節將至,晚上在街「遊蕩」其實都會怕怕。最近有名打工仔在網上討論區發帖,表示公司有Project要趕工,要求員工們加班工作,但當中有位男同事堅決不OT,原來是居然…

按圖了解更多︰

打工仔分享︰「因為今個月有份Project要趕,大家都預咗一個禮拜有3日都要OT。點知有個男同事話佢點都唔會OT,仲要搭正6點就會離開公司。原因係話因為驚7月14喎…又唔係叫你7月14正日夜晚返公司,都唔知有咩好驚!唔OT做晒啲嘢,唔通想留低晒啲嘢畀我地做咩!平時都好少OT,不過份Project真係要今個月內搞掂先要OT做。叫佢唔想OT,咁咪早啲返嚟,做佢又唔制。」

 

延伸閱讀︰【職涯規劃】人工定開心?打工仔新工薪酬較高 唯一考慮居然係…

10大辦公室freerider特徵 點樣對付偷懶同事?
別以為只有在學校才有Freerider,其實不少打工仔為了減少工作量,都會做職場上的自由騎士。究竟Freerider有何特徵,而遇上這些人又應該用甚麼方法對付他們呢?

(按圖了解更多)

延伸閱讀︰【5000元消費券】被上司要求夾份買零食 打工仔︰每人要上繳$500消費券

延伸閱讀︰【返工血淚史】唔擦鞋被杯葛 打工仔:我過唔到自己嗰關

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow