【返工血淚史】搭升降機無人肯撳掣 打工仔︰極度自私!

【返工血淚史】搭升降機無人肯撳掣 打工仔︰極度自私!

自從新冠肺炎爆發後,香港人擔心透過公共用品感染病毒,因此每次接觸過所有物件後,都會用消毒酒精清楚雙手,有人甚至購買或自製神器,避免雙手沾上病毒。有衛生防疫意識絕對是好事,但影響到其他人的話,那又是否自私的行為呢?讀者B小姐最近投稿表示,公司大樓的打工仔搭𨋢經常不撳掣,有時甚至不按實開門,其他人未入𨋢,亦隨門關上,B小姐大鬧︰「極度自私!」

延伸閱讀︰【職場熱話】返工返到喊係人生必經階段? 網民:代表你係時候唔撈啦!

B小姐︰「入𨋢唔撳幾樓,我唔係揸𨋢阿姐呀!」
有些公司有揸𨋢專員,專為乘客按樓層,不過香港普遍大廈都無招聘這個職位,因此想去幾多樓,自己撳。B小姐最近不滿同大樓的打工仔自私的行為,她說︰「返工時間已經好多人等𨋢,我公司橦大廈唔使排隊等𨋢嘅,所以通常第一個去到Lobby就自動撳『上』,成日無人撳都算,部門一開就衝晒入去,又唔撳幾樓,有時仲過份到部𨋢閂門,其他人都未入晒去,入面啲人都唔幫手撳返開部𨋢,自私到爆。」B小姐指最過份的是,已入𨋢的打工仔不願親手撳樓層,不停聽到「4樓唔該」、「10樓唔該」,嬲到B小姐大鬧︰「我唔係揸𨋢阿姐呀!」

延伸閱讀︰【職場文化】扮friend、認叻 身邊有冇呢6種乞人憎同事?

除了返工途中遇到無品打工仔,回到辦公室同樣有極品同事在你左右︰

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow