【返工血淚史】唔擦鞋被杯葛 打工仔:我過唔到自己嗰關

【返工血淚史】唔擦鞋被杯葛 打工仔:我過唔到自己嗰關

有人話打工仔份糧,包括了返工被老細、上司鬧,或者應付辦公室政治,但並非所有人都有同樣的想法,就如讀者Michael投稿說︰「我返工唔係擦鞋架!」,表示自己只做足本份,但因為沒有跟其他同事般奉承上司,就被杯葛了…

延伸閱讀︰【返工血淚史】新人唔鬧得?成日嫌辛苦? 網友力數多宗罪︰教到好灰

唔擦鞋就等於無前途?
讀者Michael自認是「毒男」,平時甚少說話,特別是上班時候,因為怕講多錯多,所以除了工作交涉,幾乎無跟同事溝通。正正因為Michael這些行為,似乎令其他同事覺得他是「異類」,日日對他單單打打,Michael大嘆辛苦︰「我知我好少講嘢,但係我真係驚講多錯多,身邊啲人成日擦上司鞋,有時嘔心到又讚佢靚、著衫好睇咁,其實唔係事實嘅嘢,真係掩著良心都要講?」

Michael在公司工作一年,時間不算長,只是剛剛適應工作上的轉變,又要面對人際上的難關,他說︰「佢哋 (同事)不嬲對我唔太好,但係直到早排Work From Home,佢哋日日對上司噓寒問暖,WhatsApp又叫上司小心啲,又問上司夠唔夠口罩,佢哋見我無出過聲,就梗加覺得我唔係同路人。到咗完咗Work From Home,返番Office嗰陣,佢哋連招呼都唔打,除咗做嘢要交流之外,幾乎當我透明。」Michael自問「過唔到自己嗰關」,所以一直唔奉承他人,亦想問問大家,如果不「擦鞋」,是否等於毀掉前途。

大家又怎樣看呢?

在奉承上司或老闆前,同時都要小心用詞︰

當你對公司政策或工作有質疑時,應直接提出你的想法,而不是「放負」。
公開指出上司的錯誤是不智的,即使對方接納你的意見,難免內心會覺得你不尊重。
+7
當上司向你指派艱難的任務時,即使未必能夠達成,都盡力嘗試,而不應一口拒絕。
+6
面對上司的提問,即使不知道答案,亦應盡力找出答案或承諾跟進。「我不知道」會讓上司感覺你不負責任。
「我會嘗試」讓人感覺缺乏自信心。
私生活不要帶回公司,這樣做令讓人覺得你不專心。
有時被要求做工作範圍外的事,太計較令上司覺得你不適合在團隊工作。
犯錯時仍堅持自己已盡力,反而令上司質疑你的工作能力。
職場上切忌推卸責任,無論是否你犯錯,都要負起責任!
在辦公室最忌講政治,以免得失上司,影響仕途。

延伸閱讀︰【職場人際】破解上司語言偽術 十句你要聽得明的潛台詞

與同事關係差?嘗試以下幾招吧!

延伸閱讀︰【職場禁忌】小心說話!跟老闆講起這10句說話 分分鐘得罪人

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow