【返工血淚史】公司賺錢但凍薪 打工仔︰每日做13個鐘好辛苦

【返工血淚史】公司賺錢但凍薪 打工仔︰每日做13個鐘好辛苦

在經濟不景氣的情況下,打工仔為求兩餐,即使工作有多不如意,有多難捱,都選擇吞氣忍氣。最近有網民疑受不住職場壓力,在討論區發帖子發洩工作上的不滿,並問大家「大家覺得點樣嘅老細晒難頂?」

(按圖了解網民的故事)

延伸閱讀︰【職場文化】努力返工轉頭被炒 網民︰咁勤力做乜?

其他網民替事主不抵︰完全漠視現有員工嘅感受
此帖子一出,有不少打工仔都紛紛留言支持事主,「完全漠視現有員工嘅感受,只會花錢係請新員工上面,對現有員工就凍薪!咁其實邊有人會肯落力為你做嘢呢?」、「低於市價廉價勞工,有啱路數咪走囉」、「仲要有時有上級走咗,公司永遠唔會諗晉升現有員工,而係要畀多啲錢喺外面請過人返嚟!」、「你搵定後路起碼,可能有得升」。

其實,想員工信服你,又願意為你工作,作為上司及老闆的,應該要具備卓越的領導能力,而非一味靠指指點點,以下有6個「完美上司」的條件,看看你或是你的上司,是否達標… (按圖了解更多)

延伸閱讀︰【職場心理】工作到想喊就係唔專業? 調查:哭泣有助平伏心率

延伸閱讀︰【NGO熱話】怕事上司少少嘢都唔敢問 同事:佢唔係衰人 但真係好廢

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow