【職涯規劃】32歲月薪$16,000 有100萬儲蓄 打工仔︰係咪人生已完?

【職涯規劃】32歲月薪$16,000 有100萬儲蓄 打工仔︰係咪人生已完?

香港人經常為工作、生活而煩惱,有時它們更會成為大家的無形壓力,令生活變得更難受。每個人都有自己的步伐,有時未必需要隨波逐流,別人結婚你結婚,別人生仔你生仔,就如最近有打工仔在網上討論區,指自己32歲還打份人工極低的工作,想儲錢之餘,更擔心自己是否「人生已完?」

(按圖了解更多)

延伸閱讀︰【職場熱話】上市公司人工高福利好?打工仔2年無加過人工幻想破滅

點樣定義「成功」?
每個人對成功的定義都不同,有人認為買樓、結婚、生仔就是成功,但有人則指活得開心,過自己想過的生活,才對得住人生。以下有10件步入中年時有機會遇到的事,看完後,你可能對「成功」有另一番看法。

延伸閱讀︰【職場熱話】同事工作量極不平均 網民:我做到隻狗咁佢就日日吹水

延伸閱讀︰【兩性關係】畢業後工作多年 識唔到女仔? 打工仔︰幾時到我結婚

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow