【職場熱話】靚女見工有著數?網民大呻︰世界好現實

【職場熱話】靚女見工有著數?網民大呻︰世界好現實

網絡流傳一句說話:「你的樣子如何,你的日子也必如何」,用以概嘆一個人的樣貌能夠影響命運。而最近就有網民於討論區發文,感慨面試時遇到「樣靚」對手,頓時覺得自己已經「輸咗」。

延伸閱讀︰【職場熱話】見工被HR通知已請人 網民盤點反白眼見工經歷

「樣靚」是否有著數 要視乎面試官性別?
事主指自己與另一讀文科的女生一起面試,雖然論相關經驗自己比較優勝,但對方卻「贏」在樣子「幾靚,笑得幾甜」,對比之下自己就比較「平庸」;事主更指面試官是男人,面對「樣靚」對手,自己應該已被比下去。

帖文一出隨即引來不少網民和應,大嘆「世界好現實」,尤其事主是應徵「對客」職位,如果大家對答技巧都差不多的話,面試官很可能會揀選樣貌較優勝者。更建議事主要「比啲心機裝扮好自己,Interview一坐低就係望外表,個人幾有內涵都係後話」。

 

延伸閱讀︰【求職攻略】最令HR討厭的見工「扣分位」 握手無力都係大忌?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow