【職場熱話】新同事一個鐘食一次煙打工仔嬲爆︰成身煙味好難頂

【職場熱話】新同事一個鐘食一次煙打工仔嬲爆︰成身煙味好難頂

煙味不是人人都頂得順,尤其在辦公室這些又細又是室內的地方,聞到煙味難免會頭暈頭痛,就好似有打工仔在社交平台分享的經歷,他指公司最近有新人返工,不過那個人經常食煙,搞到成身煙味,令公司同事非常苦惱。(按圖了解更多)

延伸閱讀︰【職場兩性】一見鍾情、機心重 邊啲人容易有職場外遇?

吸煙有害健康?
眾所周知,吸煙對身體有害,特別是煙草在燃燒時會釋出焦油、尼古丁及一氧化碳等有害物質,當毒素進入身體後,有機會破壞身體器官,影響健康。

(按圖了解吸煙對身體的害處)

延伸閱讀︰【職場熱話】上市公司人工高福利好?打工仔2年無加過人工幻想破滅

延伸閱讀︰新人試用期 20年工作經驗都過唔到probation 打工仔灰爆 做慢少少都即炒

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow