【職場熱話】打工仔嘆離職不能好來好去 網民:牽涉利益就好難

【職場熱話】打工仔嘆離職不能好來好去 網民:牽涉利益就好難

無論是金錢誘因或想轉換環境,打工仔辭職離開公司,都是人之常情。一些資深打工仔、人力資源顧問常指離職要好來好去,日後好相見。近日,有網民於香港討論區發文,表示工作經驗越多,就發現越難做到好來好去,明言公司、老闆的行為令人氣憤,不少網民都紛紛回應表示:「好難!」。

延伸閱讀︰【職場熱話】唔過試用期 公司竟然要求簽離職聲明?網民:因為可以唔使賠7日糧畀你!

按圖即睇事主分享和網民看法:

網民A:就算唔能夠真心好嚟好去,假嘅都要盡量做到唔好反枱而去,個Field好細㗎,好容易會撞返以前嘅同事。

網民B:有金錢利益,就好難啦。

網民C:好多知你唔做,都會即刻變臉。

網民D:啲老闆係老頑童,尤其是老伯boss。

網民E:師兄,你太年輕了。

網民F:放心……唔會「山水有相逢」,你個record正常都會畀間公司黑名單咗。

網民G:我自己出嚟做嘢超過20年,真係工作上有再撞返以前公司,都無兩句。唔好話散水餅打包餅,走人時根本係連拜拜呢啲門面嘢都無需要做。

網民H:日後街上撞到,大家扮唔認識?

網民I:不用太介懷,人生不過百年。

網民J:有時係咁,唔好彩遇到衰公司,同佢仆心仆命做,結果發現係良心當狗肺。唔怕,我相信世界上有啲無咁衰嘅公司。

網民K:要睇清事實,唔應該放太多個人感情落公司,公司只係搵錢嘅地方,其他乜都唔係,公司只會找你麻煩,唔會畀你好處。

 

離職要好來好去並不容易,和上司感情不好,隨時會在離職前增加工作量用盡員工,最惡劣甚至可以用不同方法令同事難堪。若果不幸遇上這類上司,通常就只能忍讓,否則與上司吵起來,自己隨時蒙受損失。

雖然不能好來好去,但員工要記住,要確保自己將辭職信交給上司和HR,然後餘下日子應完成職責範圍內的工作。即使不能與上司和睦相處,都應該維持專業態度,讓其他人知道你並非一個不負責任的人。

延伸閱讀︰【Z世代】內地青年辭職「躺平」成趨勢 大學畢業生「學用落差」嚴重!2024年失業率或持續高企?

【辭職跳槽】離職後被舊同事追問現時工作地點?網民:唔做直接Block咗佢!

延伸閱讀︰【職場熱話】返咗新工最快幾耐辭職? 網民:3個鐘

【祼辭生活】因情緒問題祼辭 驚覺壓力煙消雲散 事主:開心真係無價!


最新專訪片︰

【星級斜槓族】ViuTV女神沈殷怡棄律師入娛圈 自認變態喜歡考試 曾有一刻後悔入行?!

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場熱話】近年辭職後被當仇人 事主呻:以前辭職都可以做朋友

  • 【辭職學問】日日OT到11點 補錢即走好衰?網民兩極意見 有人鬧︰同事會怨恨你

  • 【金融熱話】華爾街交易系統仍用60年前程式語言COBOL?熟悉COBOL年輕工程師已經寥寥可數 AI有望成為華爾街救星!

  • 【職場熱話】老細覺得同事叮飯搞到有小強出沒 唔再畀同事叮飯!網民:根本治標唔治本

  • 【職場熱話】公司竟然Block咗WhatsApp 搞到同事做唔到嘢?事主大嘆:我點同客溝通呀?

  • 【職場理財】單身導致財務不穩定?26%單身女性指「單身太貴」有伴侶反而可以有助儲蓄!

  • 【2024通脹率】3月通脹率按年升2% 略低於市場預期 煙酒升幅最高?

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

  • 【產假申請2024】打工仔有咗BB 應該幾時同公司講?申請產假要準備咩文件?即睇懷孕後通知僱主時間及如何申請懷孕證明

  • 【就業市場】香港1月至3月失業率上升至3% 主要經濟行業失業率均上升!就業不足率升至1.1%

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow