【職場文化】太好人都係錯!職場上呢3種人最容易被蝦?

【職場文化】太好人都係錯!職場上呢3種人最容易被蝦?

在職場上,以為事事遷就別人,就是做對的事?其實太好人都是錯!不想總是成為職場上的犧牲品,適當的反撃是必須的。正如以下有3種人,常常被視為欺負的對象,你又是其中一人嗎?

延伸閱讀︰【返工血淚史】唔擦鞋被杯葛 打工仔:我過唔到自己嗰關

延伸閱讀︰【職場熱話】副學士笑大學生起薪低過洗碗 網民:明顯眼紅啦!

在每個辦公室裡,都會有一些「老前輩」恃著自己經驗多,就會欺負新人,以下盤點5種同事,最令崩潰︰

有些人總覺得自己提出的方法永遠是「王道」,其他人的想法就是垃圾,就算他們接受你的意見,其實都只是表面接受,態度依舊。
為展示自己「高高在上」的地位,在辦公室內,任何人做任何事前都要知會他一聲,簡單一句「擺款」。
+2
「畀機會你學嘢」,呢句說話真係難聽過粗口,明明就係佢哋想推卸責任,扮咩呢?
+1
肯捱、肯做,如果真係有機會升職加薪,相信好多打工仔其實不太介意OT,但係有啲人就成日講「捱多幾年就到你架啦!」呢啲說話,你唔係仲覺得有人信呀嘛?
唔肯學新嘢,又覺得自己係潮流尖端,乜都識,相信每個辦公室都有個咁嘅人,其實到最後,佢哋咪就係得個講字,做咪又係你哋做...

延伸閱讀︰【職場熱話】冇晒水又唔換 網民:斟水係同同事之間嘅一場博弈

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow