【網絡熱話】老婆問老細借糧畀首期 老公被網民揶揄︰帽事嘅

【網絡熱話】老婆問老細借糧畀首期 老公被網民揶揄︰帽事嘅

買樓買車,是不少香港人的夢想,因此他們會情願捱麵包,都要儲錢給首期。不過在香港買樓並非易事,最近就有位男士在討論區出Post表示,自己與太太看中幾個樓盤,計過自己的儲蓄,足夠支付首期,惟太太希望有多些流動資金,故此想向老闆借糧。正因為老闆答應借糧一事,令該名男士心裡不是味兒,更指太太的老闆「唔知咩居心」,欲上網訴苦,但反被網民笑……

延伸閱讀︰【讀者投稿】遞信辭職被老細挽留 最後加$500人工你點揀?

香港地少人多,土地供應不足,因此住屋往往是港人要面對的難題。早前讀者黃小姐曾投稿表示,自哥哥結婚後就想黃小姐搬出屋企,將她的房間準備成為BB房,在家人的威迫下最終屈服,要自己在外租屋居住,「我(人工)得$25,000一個月,租樓已經無咗$10000,仲要畀家用同自己嘅使費,月月清,根本無錢儲!」

(按圖查看黃小姐的故事)

►►2020年8月的私人住宅平均租金 港島依然最貴

延伸閱讀︰【讀者投稿】哥哥無業但想結婚 妹妹:問完父母又問我借錢

延伸閱讀︰【讀者投稿】女朋友月薪4萬 男友:佢搵得多過我 但唔肯AA制

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow