【網絡熱話】公屋爸爸VS中產爸爸 返工想法大不同?網民︰咪咁多幻想

【網絡熱話】公屋爸爸VS中產爸爸 返工想法大不同?網民︰咪咁多幻想

很多人認為,不同地方出身的人會對職涯及人生規劃,有不同的想法。最近有網民在Facebook專頁「CUHK Secrets」發表一篇公屋爸爸與中產爸爸對孩子成長階段的看法,你看完後又有沒有同感呢?還是跟網友一樣,認為這只是「幻想」出來,與現實不相符呢?

延伸閱讀︰【職場貼士】計劃總是受到現實衝擊? 如何接受失敗繼續前進?

咩出身真係咁重要?網民︰咪咁多幻想
此帖子一出,不少網民都認為貼文者「諗多咗」,更有人認為自己是基層出身,可是父母從來沒有阻止孩子的選擇,更有鼓勵自己多元發展,為未來鋪路。

網民A︰父母係咩出身唔重要,最緊要睇你自己甘唔甘心一世係咁,富爸媽可令你贏在起跑線,亦可令仔女仆在終點前。

網民B︰基層表示從未聽過「公屋爸爸」嘅說話……

網民C︰我又唔覺得個個中產父母會咁樣照顧個仔法...有啲都要求兒女有相應的表現丶不會過份遷就。

延伸閱讀︰【職場貼士】年尾忙到唞唔到氣,點樣增強抗壓能力?

想成功 靠掌握自己人生?
未來有太多不確定的因素,與其擔心將來的路途,不如先認識自己,從下10方面入手,成為「人生贏家」便指日可待。

延伸閱讀︰【自我增值】5個令你遲遲無得升職的壞習慣

延伸閱讀︰【自我增值】覺得自己比唔過人?9招拯救你的自卑感

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow