【年代轉變】打工仔鬧爆大學生做嘢無交帶 網民反鬧︰冇讀大學質素高啲?

【年代轉變】打工仔鬧爆大學生做嘢無交帶 網民反鬧︰冇讀大學質素高啲?

年代之間有矛盾屬正常事,相信大家經常都會聽到老一輩鬧年輕人「唔捱得」、「無責任感」,而年輕一代就反指老一輩「食古不化」、「成日講舊時」,雙方對人生、價值觀、夢想等想法不同,從而產生花火。最近又有打工仔在網上討論區發帖大鬧大學生不負責任,雖然得到不少網民認同,但亦有人反駁「冇讀大學質素高啲?」,引發雙方罵戰。

(按圖了解更多)

延伸閱讀︰【職場熱話】報復上司唔編更走上HR玩大踢爆 前同事︰癲到借全部同事過橋!

公司總有個極品老細!6條問題即評估老闆好與壞
一世人流流長,總會遇到幾個衰老闆。想知道自己的老闆是好是壞,可以透過以下6個問題做測試,按圖了解更多。

延伸閱讀︰【職場文化】愛扮受害者、卸膊 職場衰上司總有一個喺左近!

延伸閱讀︰【職場熱話】唔曬得太陽、要全世界就佢 職場老公主10宗罪!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow