【家庭關係】女友媽媽要求畀家用 男網民︰第一次拍拖 應該畀幾多好?

【家庭關係】女友媽媽要求畀家用 男網民︰第一次拍拖 應該畀幾多好?

亞洲人著重家庭觀念,年輕人為了報答家人的養育之恩,通常在有賺錢能力後,都會給家用父母。可是,如果你跟女朋友拍拖,作為男朋友又應否給家用予女方家人呢?最近有打工仔在網上討論區發帖,表示自己被女友媽媽要求給家用,由於他第一次拍拖,未知應否答應,因此上網問網友意見,而大部份網友稱「唔好做壞規矩」,你又點諗呢?

(按圖了解打工仔的故事)

延伸閱讀︰【兩性關係】30歲未結婚有問題?打工仔被同事催婚︰顧好自己先啦!

女友迫婚「要大粒鑽戒」、「買新盤私樓」  打工仔苦笑「為供樓而活」
在香港靠打工賺錢買樓,絕非易事,尤其是本地的樓價持續高企,年輕人想置業並非一朝一夕能做到的事。最近有網民在討論區分享公司男同事的慘況,指他被女朋友迫婚,被要求買接近10萬的求婚鑽戒,而且獨力支付置業首期,令他對往後人生感到絕望,而此篇帖文更引來網民熱烈討論,有人深表同情,勸大家買樓及結婚前應要三思。

延伸閱讀︰【職場兩性】與同事女友日日見 夜晚仲要傾兩個鐘電話 打工仔無奈︰究竟仲有咩好講?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow