【兩性關係】男友無正職無儲錢但好大使 女朋友︰成日問我借錢 直接分手?

【兩性關係】男友無正職無儲錢但好大使 女朋友︰成日問我借錢 直接分手?

新冠肺炎令不少打工仔失去工作機會,各地的失業率持續高企,影響各行業的行計。今次故事的主角,其男朋友同樣因為疫情而失業,不過最令她頭痛的是,男朋友完全沒有理計劃,現時失業無收入,就問她借錢,令她非常苦惱,「我應該同佢傾下,定係直接分手好呢?」

延伸閱讀︰【兩性關係】老公月入7萬 因一個舉動激嬲老婆 被鬧︰搵錢大晒?

時下不少情侶會同居,預先感受婚後的生活。有人覺得同居很甜蜜,但有人就認為同居並非想像般美好,特別是在同一屋簷下,生活習慣各有不同,有時會因一兩件鎖碎事鬧交。 (按圖了解情侶同居的真相)

 

延伸閱讀︰【網絡熱話】老婆問老細借糧畀首期 老公被網民揶揄︰帽事嘅

延伸閱讀︰【兩性關係】女友人工職銜比自己高 男友灰爆︰好傷自尊

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow