【見工面試】求職者分享完HR即Out︰唔好以為我只睇CV

【見工面試】求職者分享完HR即Out︰唔好以為我只睇CV

「我想……」、「我諗……」、「我估……」是不少求職者見工面試時最易「中伏」的句式。基於禮貌,HR未必會當面駁斥你,不過其實暗地裡可能就會覺得你:「諗多咗。」人之所以會「諗多咗」,原因有二,不是思想太複雜,就是頭腦太簡單。以下4種想法,求職者應盡量避免︰


見工面試時,求職者回應HR問題時務必堅定清晰,不要答「想」甚麼,而是說「會」怎樣,「要」如何。況且,搵工「盲中中,四圍衝」只會浪費青春,建議求職鎖定明確的事業目標,不妨從自己的喜好和專長出發,收窄範圍後再深入了解該工種及職位的要求,務求一撃即中。

公司/ HR請人,自然因為「有嘢做」,並不是「有嘢教」。求職者面試重點應放在「我可以為公司貢獻甚麼」,而不是「公司要教我甚麼」。

網絡世界並沒有「私隱」這回事。尤其搵工面試期間,強烈建議求職者「執靚」社交平台的公開形象,一切涉及色情、不雅等內容都要過濾,連朋友間的Like及Share都要格外留神。

無論做人還是搵工,還是真誠老實好。求職者與其「走精面」老吹,倒不如切切實實地拿出真本事來,再舉證力撐;若遇上對自己不利的追問,不妨直認有所不足,有自知之明兼強調會積極改進,一次比一次做得更好,以誠意打動。

延伸閱讀︰【見工面試】7句面試禁語 求職者讚HR即出事

延伸閱讀︰【面試奇聞】求職者5大回答嚇窒HR 「佢由小學開始講起……」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【求職攻略】30+求職者 vs Fresh Grad會請邊個?HR︰我會睇5個位

  • 【見工面試】CV同申請職位無關但收到Offer?HR︰呢樣嘢值得我請佢

  • 【見工面試】HR要求U Grad先有月薪$1.8萬?網民︰有好多工都有呢個價

  • 【見工面試】HR收工前叫人見工in成3個鐘 求職者︰放過我好無

  • 【見工面試】HR一見求職者CV相嚇親︰呢種人永不錄用

  • 【見工面試丨內附攻略】Interview完幾耐先收到Offer?究竟HR出Offer有冇時限?HR︰1星期、1個月、3個月都有

  • 【見工面試】公司請人用各種方法玩求職者 HR睇唔過眼︰我叫佢唔好咁

  • 【見工面試】「要撲演唱會飛」面試甩底被Blacklist HR只接受5個原因?

  • 【見工面試】著高踭鞋、One Piece有助加分?HR列舉求職者必入見工單品

  • 【求職攻略】拆解搵工7大真相 CEO︰只要符合O成職位要求就得!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow