【職場辛酸】清明節想請AL拜山 竟被老細無理要求send OO 相證明?

【職場辛酸】清明節想請AL拜山 竟被老細無理要求send OO 相證明?

今年的長假期集中在4月,復活節和清明節的公眾假期都相連在一起,不少打工仔都會這段時間請AL (Annual Leave,有薪年假)去旅行或回鄉探親。近日,有網民於香港討論區上發帖大吐苦水,控訴老細的無理行為。

這位打工仔打算申請連放12日大假,回鄉掃墓探親,但是卻被老細質疑事件的真實性,並要求用墓碑照片加以證明,打工仔大呻:「香港做老細都越嚟越黐線,搞到我都癲!」

即睇網民留言:(按圖了解)

這則帖子一出即引起一眾網民熱議,紛紛留言狠批這位老細,認為他不尊重下屬及不近人情,表示「放假做乜都唔關佢事」、「關佢咩事?」、「好唔尊重」;亦有網民為事主出謀獻策,笑言「Key 你老細幅相落個墓碑」、「叫祖先約你老闆喺奈何橋見」。大家又曾經遇過這類型的「黐線」老細嗎?

僱主有權唔批假?

有網民指:「老闆可以唔批你放假!」是否屬實?原來根據《僱傭條例》,年假日期應由僱主在徵詢僱員或其代表後指定。僱主須至少在假期開始的14 天前以書面通知僱員年假的日期;如雙方同意,可以較短時間通知。

所以法例上沒有明文規定,需靠勞資雙方溝通決定,當然公司一般都是有商有量,盡量按照員工心意。不過,有時撞正旺季,公司確實有權拒絕批假。而各公司對有薪年假的安排各有不同,打工仔應該在簽約時向HR釋除疑問,無謂事後出現爭拗,如想了解更多,可向有關部門查詢。

放完連假無精神返工?按下圖即睇營養師推介8種食物喚醒大腦。

放假放到想辭職有咩計?按下圖即睇5 個方法幫你假期之後重新投入工作。

延伸閲讀:【職場熱話】放大假被同事瘋狂問公事? 打工仔崩潰:仲要語音訊息

延伸閲讀:【職場文化】打工仔討論生日應該請假定繼續返工?網民:唔想畀任何事影響心情

延伸閲讀:【請假風波】淡季連續請一星期AL被拒 事主:係咪我唔夠體諒公司?

延伸閲讀:【病假申請】打工仔請病假被老細質疑「射波」 更打電話到診所質問護士?

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Win Win楊安妮無悔拒入COLLAR 感恩可平衡藝人及跳舞老師兩個身分 報名《造星IV》時竟向193示愛?!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【勞工法例】辭咗職仲有冇得拎Bonus?僱傭合約細則咁樣講!

  • 【職場熱話】送貨司機遇車禍 老細只關心架車撞成點!網民:你只係流動資產…

  • 【勞工法例】新同事放大假唔理公事 上司要求放假做嘢 原來係犯法?

  • 【公司應訂午睡時間?】打工仔情願早收工! 研究︰睡90分鐘提高學習能力及記憶力

  • 【職場熱話】新公司要求打工仔開工1個月後先簽約 到底係咪伏工?網民:預支一個月糧咪做

  • 【職場熱話】自由去廁所都係揀工條件? 網民:要忍廁所寧願辭職!

  • 【職場熱話】出糧出少一毫子都去同老細理論!網民:欣賞佢為自己爭取!

  • 【新年前減人工】打工仔拒絕減薪被炒 擔心不獲賠償 網民:要睇到底係佢炒你定當你自願離職

  • 【農曆新年】打工仔繼除夕後年三十又無得收早?HR今次咁答我

  • 【2024薪酬調整丨加人工】雙糧、花紅大不同 酬金期完結前辭職又點計?未夠一年出幾多?幾時出Bonus?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow