【職場貼士】工作程序複雜到記唔晒? 學識3個抄Notes秘訣做嘢唔再丟三落四!

【職場貼士】工作程序複雜到記唔晒? 學識3個抄Notes秘訣做嘢唔再丟三落四!

職場初哥遇上繁複的工作步驟,向同事請教是最為直接的做法。不過,在接受同事教導的同時,也要緊記抄錄筆記,加深自己對重點細節的記憶,避免日後再次麻煩同事提供協助。

其實抄錄筆記的目的並不單是為了「保存」接觸過的資訊,對思考和理解也有着關鍵性的影響。不過,即使筆記是出自自己手筆,有時候筆記也有可能因字跡太亂而無法解讀。遇上這些難題,我們應如何解決?大家又是否明瞭抄錄筆記的正確方法?本文將為你提供3個抄錄筆記的要訣,助你好好梳理所得資訊的邏輯,並徹底理解筆記中的內容。

即睇3個抄錄筆記小秘訣:(按圖了解)

1. 用自己語言書寫
如果現在的自己也無法理解筆記的內容,將來筆記又有甚麼參考價值呢?因此,抄錄筆記的第一大忌便是搬字過紙,反而應該使用自己最容易理解的語言來書寫。

當自己對內容理解透徹,便能用自己的語言將要點抄錄。不過,如果當刻未能即時將接收到的資訊轉換,先大致記錄下來,之後再作補充亦可。

2. 即時處理:
人的記憶力有限,延遲整理筆記會令自己對原本的內容逐漸淡忘。如果由一開始抄錄筆記的時候已經對內容感到混亂,經過一段時間才作整理,相信亦難以轉化成自己易於理解的內容。

因此,在抄錄筆記後應盡快針對內容進行梳理,才能讓筆記的內容變得完整。

3. 提升書寫速度:
打工仔未能完整抄下重點,很多時候都是因為書寫速度不足,大家不妨嘗試每天進行15分鐘的文章抄寫訓練,將計時器設定為15分鐘,並開始進行抄寫,時間一到便立刻停筆。久而久之,便能鍛鍊手部肌肉,提升自己的書寫速度。

 

在職場上,每個打工仔都絞盡腦汁,希望表現自己、爭取上位,但一味埋頭苦幹又怎能夠贏得上級的賞識?想上位就要識走位,到底需要習得甚麼技巧秘訣,才能成為「職場直升機」?

即睇5個更快在職場取得成功的方法:(按圖了解)

即刻按圖了解更多職場貼士!(按圖了解)

延伸閱讀︰【職場貼士】3種增強職場競爭力嘅方法

延伸閱讀︰【職場貼士】收到Offer點問加人工?教你10個加薪談判技巧!

延伸閱讀︰【職場貼士】被同事孤立點算好? 即學5個方法改變現狀

延伸閱讀︰【職場貼士】90後網民有話兒 給00後的15大忠告!


最新專訪片︰

【星級斜槓族】Shirley陳欣妍積極經營YouTube展現最真實自我 孖男友沈震軒升呢健身室老闆

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【投行排名】行內人士票選!頭25間最值得加入嘅投行!摩根大通排第17 艾維克排第2 第1名係OOO?

  • 【職場熱話】好工可遇不可求!點樣先叫做好工?網民:老闆好、同事融洽已經好難得!

  • 【職場趨勢】做管理層唔一定要有自信識表達 調查:擁有呢個特質嘅人先啱做管理

  • 【見工面試】見工被人碎咗張畢業證書 事主:有無得叫佢賠錢?

  • 【職場矛盾】唔加人工被逼轉部門 事主:僱主有權咁對我?

  • 【職場辛酸】問責制、無人帶、人工低仲要同公司共渡時艱?事主:捱到依家先走算係咁!

  • 【貓咪咖啡館】光顧貓Cafe驚覺「貓如人生」 事主:完全體會到貓貓被逼湊客嘅感受!

  • 【職場八卦】網民盤點鬧客鬧上司職業 咩工可以鬧完人仲要對方道歉?

  • 【職場八卦】男上司暗斥女同事婚後繼續返工好麻煩 事主:結咗婚就應該留喺屋企等老公養?

  • 【第一桶金】人生第一次出糧試過買咩獎勵自己? 網民驚爆:最豪嗰次真係試過買條OO⋯⋯

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow