【職場熱話】近年辭職後被當仇人 事主呻:以前辭職都可以做朋友

【職場熱話】近年辭職後被當仇人 事主呻:以前辭職都可以做朋友

遞信辭職後,同事之間的關係或多或少都會有變化,一些人會更珍惜這段關係,一些人會視作背叛。近日有網民在香港討論區發文,表示近年每次辭職,即使盡心盡力,仍被同事視作仇人對待。他憶起昔日在其他公司辭職後,和同事保持良好關係,慨嘆近年離職都不能好來好去。

延伸閱讀︰【轉工煩惱】轉行係咪好需要勇氣? 網民:有財氣就唔使勇氣

按圖了解事主、網民分享:

事主:「近年,每次離職都好難好嚟好去……經濟因素影響我嗰行,令我工作轉密咗。發現近年每次離職都唔係好,無論離職前盡力做好交接,甚至日日OT,都係畀人當仇人咁……一係畀人玩、一係LAST DAY都畀人鬧……以前都唔係咁,就算離咗職,同事、老闆都可以做朋友。係我問題,定係依家社會氣氛影響?」

網民A:自從發生咗疫情之後,我覺得人與人之間真係好難有深厚感情。莫講做同事,人大咗,親戚關係都會有逐步斷六親嘅感覺。

網民B:我喺舊公司離職前,上司都為難我,畀埋啲冇咩可能喺Last day前完成嘅工作,最後我完成唔到,佢再無奈都要放我走。

網民C:香港社會文化太過市儈,金錢利益放得太大。

網民D:有時讀書越多,社會越商業化,經濟越發達,人類嘅純真感情就磨滅得更徹底。物質豐富,心靈空虛,搵再多錢,都唔會快樂。

網民E:轉工定畀人炒?有時都係時勢、人為、經濟影響,但如果次次都係咁,你都有問題。

網民F:可能你咁啱做啲公司係咁。離職後好難會同啲同事、老闆再有聯繫。

網民G:同意。我第一份工啲舊同事依家都有聯絡。但之後啲工作啲同事,全部都好似驚你害佢咁。

網民H:疫情期間啲工差到爆,我都轉過幾份……同你一樣,以為諗住好嚟好去就順利離職,最後都係不歡而散。如果你份工本身係差,就已經好大機會不歡而散,既然一開始就唔夾,咁好難有好結局。

不少網民都有所共鳴,認為疫情過後同事間的關係變得疏遠,難以建立友誼。疫情以來,各行各業為了節省開支,不是裁員就是暫停招聘新員工。很多時候,員工需要承擔一個人以上的工作量,若團隊任何一人離職,其他人隨時要接手他的工作,難免會有被背叛的感覺。

就像網民所指,如果一間公司工作量長期超出負荷,或本身辦公室的文化不適合事主的話,其實不容易建立友好關係。職場上大家都是工作優先,事主過去曾遇過好同事或上司不是必然,應該珍惜這些關係。

延伸閱讀︰【辭職學問】跟同事不夾 打工仔︰離職後會否Block電話?

【辭職跳槽】有意下個月辭職之時 突然收到老細嘅大禮 仲係個名牌OOOOOO銀包?

延伸閱讀︰【轉工辭職】升完職應該做多陣先辭職?網民:使乜理,冇人知你升完就走。

【職場熱話】同事為好嚟好去 Last day病住都加班 網民:唔值得


最新專訪片︰

【CEOTalks】無懼挑戰 積極與員工建立平等溝通橋樑 喆麗控股創辦人Joshua:創業如同一場馬拉松比賽 堅毅不屈的才能克服困難

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

  • 【產假申請2024】打工仔有咗BB 應該幾時同公司講?申請產假要準備咩文件?即睇懷孕後通知僱主時間及如何申請懷孕證明

  • 【辭職學問2024】打工仔離職難開口?僅6.8%人和盤托出辭職原因!調查揭加薪最能挽留員工!

  • 【職場熱話】見工間公司不允許外出食飯 事主:因為食飯問題拒絕Offer係咪好傻?

  • 【職涯規劃】捱3年終獲升職 卻想直接離職?打工仔:因為呢4個理由做得唔開心⋯⋯

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

  • 【見工面試】被問「未來5年會有咩目標?」應該點回答以提高錄用機會?

  • 【職場熱話】HR派錯糧單!! 發現下屬人工竟同自己相近 打工仔:接受唔到…

  • 【職場熱話】自由去廁所都係揀工條件? 網民:要忍廁所寧願辭職!

  • 【見工面試】HR見工多次被震驚!應徵者:阿媽幫我申請

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow