【職場熱話】老闆Zoom開會規定所有人開鏡頭令員工苦惱 大家點睇?

【職場熱話】老闆Zoom開會規定所有人開鏡頭令員工苦惱 大家點睇?

疫情之下,可能很多打工仔都對視像會議不陌生,平時開會、面試都會用上視像會議的形式進行。但大家會如同返辦公室時一樣,整理好自己的儀容才出鏡嗎?恆常的會議會否不開鏡頭呢?又如果,老闆要求大家開鏡頭,大家又會有甚麼反應?

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在社交平台專頁「扮工室Online」上投稿分享,指:「公司WFH緊,但老細規定每朝都要Zoom開會。又規定我哋要開鏡頭露樣,請問我老細有冇侵犯人權?」雖然大家在家工作都不想花時間打扮,寧願多睡一點吧,但老闆要求開鏡頭露出樣貌,其實又不算很過份的要求呢?

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「帶個面具寫住『梳(sorry)阿老細,無化妝~』」

網民:「咁所有老師都犯法囉?」

網民:「又唔係叫你唔着衫開會。」

網民:「返公司唔好帶個頭返office囉!」

網民:「又冇叫你露其他地方!」

網民:「你喺office戴面具返工?」

網民:「你家陣係返工時間喎!坦白講,嗰段時間係畀你老細買起咗!」

網民:「老細又唔係未見過你,你唔想畀人見間屋,一係就轉背景。」

網民:「戴口罩啦,反正平時返工都係戴口罩嘅。」

網民:「你平時着衫返工嘅咩?WFH係將工作地點改位在家,收得人工就要將每日9am至6pm在家為公司工作,唔係悠長假期!」

網民:「返工時間做返返工嘅嘢又有乜問題?只不過你而家係喺屋企。」

網民:「你平時返工蒙面?如果係咁,你Zoom都可以蒙面!做返一樣嘅嘢,有咩問題?」

網民:「有得化妝搽唇膏幾好呀!又唔使帶口罩。」

 

開會見樣是禮貌
雖然應該很多人都不習慣對鏡頭和上鏡開會,不過沒想到一眾網民都斥責事主,指要求見樣並沒有如事主所稱「侵犯人權」如此嚴重。大部分網民更覺得,在公司時怎樣開會,在家工作都一樣要如此,畢竟在家工作並不是放假,只是轉換了工作環境,但一樣要尊重同事和上司,所以指:「你平時着衫返工嘅咩?WFH係將工作地點改位在家,收得人工就要將每日9am至6pm在家為公司工作,唔係悠長假期!」

其實開會見樣是基本的禮貌,面試的大家又會關鏡頭嗎?禮貌是讓對話的對方都看到你的樣子,可能有人會介意讓同事看到自己不化妝的模樣或家中的環境,不過有網民已經提出:「戴口罩啦,反正平時返工都係戴口罩嘅。」、「老細又唔係未見過你,你唔想畀人見間屋,一係就轉背景。」

延伸閲讀:【在家工作】公司安排WFH全程監視無私隱!員工:去廁所都要打卡⋯

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【見工面試】即日約Interview、見40個應徵者無個請 HR:自覺對唔住啲求職者!

  • 【職場文化】AI好似唔關自己事?ChatGPT可以點樣協助打工仔日常工作?

  • 【勞工法例】HR出糧出少近3000蚊!事主慘呻:Send Email都無人覆⋯⋯

  • 【職場文化】工作量過多!點樣投訴以表不滿先啱?唔通喺上司面前反枱?

  • 【員工培訓】打工仔都需要演技?傳播及營銷機構CEO:學喜劇有助減低流失率!

  • 【轉工轉行】調查指47%中年打工仔因為想有更高人工而轉工 有咩要考慮?

  • 【裁員潮】點解Google同Twitter都用Email炒人?即睇3個理由!

  • 【人力資源】ChatGPT或導致裁員潮?逾6成僱主或因AI炒人!

  • 【見工面試】求職者必學?Google前副總裁:好少人有呢個技能!

  • 【人力資源】ChatGPT可以點幫輕HR?7個實際使用例子話你知!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow