【職場熱話】公司着重儀式感 逢節日必有搞作 員工:搞咁多嘢不如加人工⋯

【職場熱話】公司着重儀式感 逢節日必有搞作 員工:搞咁多嘢不如加人工⋯

大時大節時,大家的公司會為員工做點甚麼嗎?新年有開工利巿、之後有春茗、情人節派朱古力、端午節請大家食糭、中秋節送生果和月餅券、聖誕節有抽獎⋯⋯看似是不錯的福利,不過原來有些打工仔對此並不太欣賞⋯⋯

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在討論區Dcard上以「搞咁多嘢,我寧願加人工⋯⋯」為題發文,指:「公司好鬼注重儀式感,每逢節日都一定會有啲活動,例如情人節就派一人一盒Godiva,其他節日都有其他回饋員工嘅活動。但係重點係,人工真係低到不得之了,仲要兩年都冇加過。講真,節日派treat唔係唔好,但係你派嘅嘢未必個個人都啱用或者鍾意,咁不如用呢舊budget加人工畀我哋呢班社畜好過啦⋯⋯」

大家覺得應該珍惜公司為員工花的小心思,還是覺得派錢才是最實際呢?

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「same,以前公司會圍內搞春茗,好彩嘅會抽到幾千蚊,大時大節會又有糭券、月餅券、年糕券等等,但其他啲福利就係勞工處最低標準。」

網民:「好過無啦!唔忿氣就搵份人工高啲嘅!」

網民:「啲公司係咁,係都要逼到人辭職跳槽先肯加薪留人,但係人哋已經搵咗另一份唔使留喺度。」

網民:「我嗰間情人節咩都無,有盒Godiva已經好好了,其他節日淨係識得話可以早啲返屋企。」

網民:「好耐冇收過公司啲禮物,夾錢買禮物畀秘書就有!」

網民:「公司立場黎講:節日搞活動用得幾多錢呀,又唔會用公司太多錢,又唔使自己搞,只要畀意見就有人幫手處理,又可以增加員工團結精神,又可以突顯公司美好形象,一舉兩得。人工就唔同,加咗之後,每個月多咗要畀嘅錢之餘,仲要唔可以只加一、兩個人,計埋都唔少。反正人工幾少都會有人做,只要個外表包裝得夠好,唔會怕搵唔到。」 

網民:「員工立場黎講:快啲加人工啦,人工每個月都要畀啦,睇死你唔會加得多,加個少少錢都唔畀,喺度搞埋晒啲垃圾活動。心諗啲活動都係我哋班員工搞啫,又要浪費時間心機去幫你搞啲咁嘅活動,又要扮晒嘢去應酬你,做得唔合你心意又要聽你講經畀你鬧,搞完之後又唔係話會有得益,用你啲活動費用當花紅出畀我哋,仲好過要我哋搞咁多嘢。做幾多嘢都比唔上錢。」

網民:「我哋公司喺情人節送花畀女仔同單身男仔。」

網民:「一年無加人工就好走啦:利申,我間公司大時大節都有早放/食飯抽獎, 每個月有兩次公司請食lunch,人工係高過正常市價少少。不過其實聽朋友講,有更多公司福利更好。」

網民:「人工低,不是公司缺點,係你缺點。」

 

加人工不是易事
當然打工仔最希望的是加人工,不過用來搞活動和送員工禮物的budget又是否足夠加大家人工呢?有網民理性分析道:「 公司立場黎講:節日搞活動用得幾多錢呀,又唔會用公司太多錢,又唔使自己搞,只要畀意見就有人幫手處理,又可以增加員工團結精神,又可以突顯公司美好形象,一舉兩得。人工就唔同,加咗之後,每個月多咗要畀嘅錢之餘,仲要唔可以只加一、兩個人,計埋都唔少。反正人工幾少都會有人做,只要個外表包裝得夠好,唔會怕搵唔到。」

雖然不無道理,亦有網民指:「好過無啦!唔忿氣就搵份人工高啲嘅!」並表示:「一年無加人工就好走啦!」

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

延伸閲讀:【聖誕節】Speed Dating活動種類多 整蛋糕、郊遊 最受歡迎竟然係… 

延伸閲讀:【聖誕節】Speed Dating定用交友App好? 最多單身職業係工程師、醫生…… 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

  • 【學歷比拼】同事碩士畢業 人工只得15K 網民:有學歷唔等於有能力!

  • 【職場文化】公司執笠前有咩先兆?網民:冇零食、冇廁紙…

  • 【職場禮儀】老細話有嘢要改 新人同事成日都答:得閒先做!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow