【職場八卦】辭職退公司WhatsApp group 鬧爆老闆娘!網民:爽!大快人心!

【職場八卦】辭職退公司WhatsApp group 鬧爆老闆娘!網民:爽!大快人心!

在職場上,「湊老細」已成為一眾打工仔的日常。如果不幸遇到獨裁型老細喜歡「一言堂」,從不理會下屬的意見和建議,或會令雙方關係變得惡劣。

最近,有打工仔於Facebook專頁「辦公室日報」上投稿,分享同事的「威水」事件。他分享,這一位同事因無法忍受老細「一言堂」的作風,繼而決定離職。而在離職的過程中,他竟然做出此舉,令人大為驚訝。

按下圖即睇事主經歷及網民留言:

事主:事緣有個同事一向同老闆娘唔啱,起因係老闆娘作風太過一言堂,講任何嘢出嚟唔係想問意見,而係要你執行同附和,而且會突然跳掣,用一啲好侮辱性嘅說話鬧人。

事主:同事同老闆娘嘅衝突多不勝數,問心嗰句,通常都係老闆娘提出白痴兼無理要求嗰陣,同事先至會同佢嘈,一般情況之下,佢係會當老闆娘透明。咁點解老闆娘唔炒咗佢呢?因為佢真係做到嘢囉,不過老闆娘應該都想炒嘅,只係一直搵唔到replacement啫!

事主:由於老闆娘永遠覺得自己係宇宙最強,完全冇諗過同事上個月竟然主動辭職,老實講我雖然諗過有呢一日,但好似比預期中早咗。

事主:老闆娘向同事吩咐過,佢離職之後第二日就踢佢出公司個WhatsApp group,話驚佢會偷公司啲資料同策略喎……

事主:點估到佢喺last day當晚先下手為強,自行quit group,quit之前仲打咗以下一段說話:「可以離開呢間公司真係開心,跟住個自大又無腦嘅老闆,我發覺呢一年IQ都低咗,仲有呢度成班垃圾高層,我知你哋睇到,繼續做應聲蟲瀨鞋底啦,你哋真係好似太監侍候娘娘咁呀!唔使再見到你哋班廢人心情特別靚,等睇你哋公司出事,係咁先!」

事主:有個高層率先發難,喺大group覆msg問:「你講咩呀?」跟住老闆娘仲好笑,竟然覆「嬲嬲」emoji,呢個時候佢一嘢quit group。爽!

辭職向來都是一門學問,即使已經結束僱傭關係,不少打工仔都希望可以「好來好去」,只為日後可以好相見。這則帖子一出即引來不少網民熱議,紛紛留言分享看法。對於「鬧爆」老細的這個行為,大多網民都表示大快人心。他們亦表示無法理解老細「一言堂」的作風,直言雙向的溝通是團體合作最重要的因素。唯有保持溝通,才能減少意見分歧,讓工作事半功倍。

老細睇你唔順眼其實有跡可尋?按下圖即睇老細睇你唔順眼嘅5大表現。

老細員工只可以打對台?按下圖即睇8大貼士,助你打好彼此關係。

延伸閲讀:【辭職學問】00後用WhatsApp講辭職被指「0尊」!辭職信要點遞先正確?

延伸閲讀:【職場八卦】問同事拎返飯錢反被斥「孤寒」?事主:WhatsApp group仲移除咗我⋯⋯

延伸閲讀:【職場八卦】同事喺工作群組喪send OOOO 網民:有花生唔係唔食?

延伸閲讀:【職場熱話】打工仔翌日sick leave半夜wts同事交低手頭事被罵 網民:好心你朝早先send啦


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Shirley陳欣妍積極經營YouTube展現最真實自我 孖男友沈震軒升呢健身室老闆

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】開會畀同事Challenge 事主:明明我只係個Junior⋯⋯

  • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

  • 【商業電郵|職場英語】太忙遲咗覆Email?教你5句常用道歉句子

  • 【職場熱話】公司似邪教? 返工必須頌讚老闆 沉默就會OOO

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【職場溝通】Send訊息小心出事!5大使用通訊軟件的Don’t!問「忙唔忙」都唔得?

  • 【小心踩中老細地雷】打工仔必睇!呢4句說話千祈唔可以講!

  • 【職場調查】職場新人6大煩惱事!網民說不出的困擾係?好驚對住上司?

  • 【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

  • 【溝通技巧】啲嘢做唔晒 點覆同事會好啲?網民:睇吓對方態度點!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow