【新年前炒人】公司生意唔好 被通知炒魷魚 事主:我而家個心好難受⋯⋯

【新年前炒人】公司生意唔好 被通知炒魷魚 事主:我而家個心好難受⋯⋯

公司生意大減,員工自然面臨被解僱的危機。突如其來收到被解僱的通知,打工仔難免會感到不知所措。失去了一份穩定的收入,害怕難以維持生計的同時,又要擔心之後的去路。

近日,有打工仔於Facebook專頁「奴工處」上投稿,指自己在新年前被解僱,更掌握了團隊成員的命運,到底事情的經過是如何的呢?

按下圖即睇事主分享及網民留言:

網民建議樓主樂觀面對,既然事情已成定局,就唯有坦然接受,順其自然。其實網民所言亦不無道理,樓主可以借此休息一下,為下一份工作做好準備。而且在待業空窗期間,打工仔可以利用休息時間增值自己,學習各種技能和知識。如果你有出色的工作能力和表現,自然會得到別人賞識,得到下一份工作的機會,所以打工仔亦不必過分擔心。

被公司安靜解僱(Quiet Firing)點算好?按下圖即睇10個解決方法。

架空員工可令其自願離職?按下圖即睇?10大老闆迫辭職常用手段。

延伸閲讀:【公司炒人】解僱員工約面談都有「最佳時機」?資深HR話揀呢日最好!

延伸閲讀:【職場文化】同事摶晒老命為公司 樓主:究竟有咩原動力?

延伸閲讀:【職場趨勢】公司鍾意喺第一季炒人?資深HR:1個原因導致呢個情況!

延伸閲讀:【辭職學問】離開公司被老闆追問問題?打工仔無奈:我辭咗職啦


最新專訪片︰
【星級斜槓族】19年港姐冠軍黃嘉雯力求代表作 無懼「行得慢」 努力做好自己望被看見 把握空檔學習寵物美容

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【辭職學問】上司唔肯寫reference letter畀下屬 搞喊同事!網民:其實有OOOO咪夠!

  • 【員工福利】無限休假、花紅同4天工作周 你會揀邊樣?盤點3大留才措施特點!

  • 【見工面試】一人一個離譜嘅HR問題 網民:問我屋企人幾歲,以為係相睇!

  • 【職場熱話】最惡劣打工經驗係點樣?返六日、免費OT未算嚴重 更有僱主或觸犯法例

  • 【行業趨勢2024】呢行有近萬人被炒?7大行業曾工作失業人數!最多人主動離職嘅職業係?

  • 【職場趨勢】錢與自由不可兼得 調查:職場越來越少高薪的遙距職位

  • 【見工面試】求職者可以點樣喺面試中 畀人見到醒目嘅一面?

  • 【職場熱話】老細覺得同事叮飯搞到有小強出沒 唔再畀同事叮飯!網民:根本治標唔治本

  • 【金融熱話】華爾街交易系統仍用60年前程式語言COBOL?熟悉COBOL年輕工程師已經寥寥可數 AI有望成為華爾街救星!

  • 【職場理財】單身導致財務不穩定?26%單身女性指「單身太貴」有伴侶反而可以有助儲蓄!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow