【實習生】大學生不解做intern意義 「明明仲有幾廿年要返工!」

【實習生】大學生不解做intern意義 「明明仲有幾廿年要返工!」

不少大學生都會積極找尋實習機會,期望盡快建立工作人脈及經驗,以便畢業後更快找到心儀的工作,獲得更多僱主賞識。

不過,最近有大學生在連登討論區發文,直言不明白為甚麼要不斷做實習,「唔做就好似唔勤力」;樓主又控訴別人可以靠關係輕鬆找到工作,但他努力讀書卻苦無成果,引致沉重壓力。

即睇事主分享及網民留言︰

事主︰「點解要返intern,明明之後仲有幾十年要返工,但依家唔返intern就畢業冇工返;明明做一兩份就可以,而家個個人每個sem break都做,咩都做,做爛晒個市,唔做就好似唔勤力咁。身邊同學一個一個入ibank,我都唔知自己邊度出咗問題,明明已經好努力、好努力,一路讀書追GPA,一路返補習又做intern,日日做到死,成日都好想放棄。點解其他人可以GPA唔過3,但靠關係輕鬆入?」

網民A︰「現實就係咁殘酷,識人好過識字,有時你幾有實力都冇機會。」

網民B︰「我曾經都係咁諗,但人生有時真係有運比努力重要10倍。」

網民C︰「努力唔一定成功,但唔努力一定好輕鬆。」

網民D︰「返咩intern 玩o camp仲好」

網民E︰「點解一定要入ibank?條條大路通羅馬,飲食業請人,建造業協會都請人。」

網民F︰「人人條路不同,不要比較!」

網民G︰「人比人,比死人呀。」

網民H︰「你有冇諗過,如果你連呢啲壓力都面對唔到,將來你搵到份高人工又有前途嘅工,但身邊嘅同事利用屋企嘅關係,唔使點做都升得快過你,你又打算點面對呢?」

網民I︰「可能你interview技巧差?」

網民J︰「點解一定要入ibank?」

網民K︰「Intern啫,搵到咪做,搵唔到咪做返part-time囉,唔使咁介意。」

社會沒有絕對的公平,在職場上亦然,正如有些人讀書成績較好,有些人的人際關係比較廣闊,各自有各自的長處及短處,不需要經常與他人比較。雖然大家的起跑線有分別,但只要努力,同樣能夠有所成就,幹一番事業。

延伸閱讀︰【職場貼士】3種增強職場競爭力嘅方法

延伸閱讀︰【職場熱話】00後入職與90後做同級文員 質疑對方「過去10年做咗咩?」

00後逐漸投身職場,身為90後的打工仔,對這些職場新鮮人又有甚麼忠告呢?

現時越來越多大學生追求工作與生活平衡,更希望擁有更多自由時間,因此不少人打算自主創業,不希望打足一世工,生活變得刻板。不過,創業前大家不妨思考一下自己是否具備以下3個創業條件。

延伸閱讀︰【職場溝通】Z世代與職場老海鮮難以相處?逾1成上司於首周解僱年輕員工!

延伸閱讀︰【畢業人生】畢業後力爭上游定追求Work-Life Balance? 網民一語道破:冇錢點balance


最新專訪片︰
【星級斜槓族】Shirley陳欣妍積極經營YouTube展現最真實自我 孖男友沈震軒升呢健身室老闆

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【辦公室會議】調查:4分3會議沒有作用 近5成人指會議是加班原因!

  • 【投行面試】投行面試會問咩問題?一文睇清10條熱門問題!

  • 【面試必殺技】見工有咩技巧?第一印象好重要? 專家顧問教授「18秒自我介紹」

  • 【投行排名】行內人士票選!頭25間最值得加入嘅投行!摩根大通排第17 艾維克排第2 第1名係OOO?

  • 【Tesla裁員】科技巨頭Tesla傳全球裁員10% 涉及人數料1.4萬人!2名資深高層亦相繼離職!

  • 【職場趨勢】做管理層唔一定要有自信識表達 調查:擁有呢個特質嘅人先啱做管理

  • 【見工面試】辭咗職之後搵唔到工 又想搵返同一行 點同HR解釋先好?

  • 【職場熱話】好工可遇不可求!點樣先叫做好工?網民:老闆好、同事融洽已經好難得!

  • 【職場熱話】同事受傷要請病假半年 點知平日放lunch見佢送外賣!事主:所有同事敢怒不敢言!

  • 【員工福利】一人一個只得自己公司有嘅福利!4天工作周、女士生理假、電費豁免!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow