【失業潮】失業前上司月薪15萬 人工減50%都冇人請 打工仔:爬太高唔係好事

【失業潮】失業前上司月薪15萬 人工減50%都冇人請 打工仔:爬太高唔係好事

【失業潮】失業前上司月薪15萬 人工減50%都冇人請 打工仔:爬太高唔係好事

全球市場依然疲弱,各大企業繼續裁員或暫緩招聘,令失業潮持續。有網民在連登討論區發文,表示前上司失業數個月,願意減薪5成仍找不到工作,令他感嘆職位、薪酬太高亦不是一件好事。

延伸閱讀︰【就業市場】香港失業率維持2.9%!總勞動人口降至379.7萬人?就業不足率1%不變!

按圖了解事主、網民分享:

樓主:「我老細15萬人工,做中資公司嘅head位,新年被人兜咗,依家都未搵到工,減50%都無人要。屋企又大開支,成日買名牌、靚錶,小朋友又讀國際學校,好大壓力。」

網民A:唔通越低越好?只係上咗高位,唔肯落低位,搵2萬我唔信搵唔到。

網民B:如果做咗10年都咁高人工,咁應該都儲咗唔少錢。

網民C:當搵呢個數時,好難慳住使。一冇咗收入,就算有儲蓄,啲錢都會倒水咁。

網民D:15萬一個月,慳啲使,每月儲10萬,一年都120萬。醒少少都有一、兩層樓收租。

網民E:一個月使費10萬好,點都應該要有5萬儲。

網民F:如果一個人搵錢,要養四大長老加小朋友、供樓、交稅,仲有一年去幾次旅行,其實儲唔到幾多。

網民G:人哋一年都180萬,不如擔心自己好過。

網民H:生存就唔會有問題,但人哋中產講緊生活。積蓄一定會有,唔使擔心!只係積蓄可以燒到幾耐。

不少網民都認為該前上司尚有一定經濟能力,只是儲蓄能否支持高開支生活。全球經濟未完全康復,不少失業人士都表示再就業困難,尤其有一定年資的人。如持續未能找到下一份工作,前上司應從節流出發,先改變買名牌、奢侈品的習慣,減少非必要開支。

若果失業情況未有改善,前上司可能要考慮再減薪,從而爭取企業聘用。無疑不能過上以前的生活水平,但他至少可以應付家庭基本開支。

延伸閱讀︰【失業大軍】長時間搵唔到工好煎熬?但原來唔少人都待業半年以上

【職場辛酸】加入失業大軍 驚家人朋友擔心 打工仔:點先可以唔畀人知?

延伸閱讀︰【職場辛酸】中年失業搵份工都難? 打工仔:情願請個後生仔方便教

【2024薪酬趨勢丨職涯規劃丨附最新統計數字】30歲應該搵緊幾錢?OO係壓力位 人工好難升上去


最新專訪片︰

【CEOTalks】無懼挑戰 積極與員工建立平等溝通橋樑 喆麗控股創辦人Joshua:創業如同一場馬拉松比賽 堅毅不屈的才能克服困難

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

  • 【產假申請2024】打工仔有咗BB 應該幾時同公司講?申請產假要準備咩文件?即睇懷孕後通知僱主時間及如何申請懷孕證明

  • 【職場熱話】次次食完飯個鋅盤就塞咗!HR落令禁止同事OOO!

  • 【見工面試】被問「未來5年會有咩目標?」應該點回答以提高錄用機會?

  • 【就業市場】香港失業率維持2.9%!總勞動人口降至379.7萬人?就業不足率1%不變!

  • 【見工面試】你點解會唔做之前嗰份工?面試應該點答先唔會變成訴苦大會?

  • 【職場熱話】人工45K冇壓力但冇前景 公司減人手推「肥雞餐」賠半年人工!點揀?

  • 【就業市場】香港失業率維持2.9% 勞工市場仍緊絀 逾10萬人冇工開!

  • 【職場熱話】有病應唔應該返工?SL完戴口罩都被同事嫌:咳到好煩呀!

  • 【職場熱話】大家會因為咩原因而辭職?網民:冷氣太凍搞到成日病…

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow