【容易受傷的Fresh Grad】應對5式

【容易受傷的Fresh Grad】應對5式

文︰魏民菁

freshgrad
講到尾,那年那日,我們也是從Fresh Grad活過來的。

近來Fresh Grad話題不斷,先有人大鬧辦公室,再有新人為寵物失蹤「射波」唔返工。一日在職場,一日都有新鮮事。可能Fresh Grad就是原罪,又或者係「老Seafood」處處針對,但可以肯定的是︰Fresh Grad是非常容易受傷的。

受傷位1︰呆坐
返學有適應期,返工亦如是。初入職場由低做起,影印、入Data、聯絡等看似簡單的工作,其實是為日常辦公打好基本步。常言道︰「肯學肯捱」總有出頭天,但如果頭幾日返工都叫你坐吓先,咁借問幾時先學滿師?

應對法︰請人返來當然是做野,增加團隊工作成效。從學校到職場,Fresh Grad吸收力甚至比有經驗的求職者高,建議不妨多作指導,多讓他們發揮創意,可能會有意想不到的結果。

受傷位2︰盪失路
廁所係邊?Pantry係邊?我想搵同事A,應該點去?原來公司有兩邊入口?返工最忌盪失路,人有三急或想斟水時搵唔到路事少,被人以為「蛇王」周圍hea事大。

應對法︰不要以為Tour guide好小學雞,新入職頭一兩日最好帶Fresh Grad見識下,參觀公司各個部門。若閣下忙到甩碌,至少都「Pin」定個Floor plan丫~

受傷位3︰食自己
「其實毒_一個更開心,Seafood免講」做事雖要公私分明,但面對同事愛理不理的態度,心情難免非常矛盾,即使食餐飯都足以令Fresh Grad十五十六。

應對法︰返學有「開Sem飯」,返工都可有「開工飯」。返新工頭兩日人生路不熟,主動啲同Fresh Grad食餐晏仔,咪當畀個機會大家互相了解囉!是咪?

受傷位4︰被黑面
身經百戰的打工仔可能已視黑面如無物,但作為Fresh Grad,如果一開始就不斷被老細捉入房捽數訓示,又或者同事經常八姨太咁款,都咪話唔驚。

應對法︰無人一出世就曉職場生存之道。作為同事,對住Fresh Grad宜盡量將每個工作步驟詳細說明;作為老細,最好先花時間觀察新人表現,再給予適當提點。

受傷位5︰三九唔識七
「你唔識就搵Kiki啦!」「究竟邊個叫Kiki?」無錯,遇到唔識、唔明的事就要問,但如果不熟悉公司內的同事及其他部門運作,分分鐘出事都唔G咩事。

應對法︰未必要介紹成幢樓的人物關係八卦圖,但最少要讓Fresh Grad同事知道自己Team人以及將會合作的同事,免得樣衰衰將Kiki認錯做Meme。

講到尾,那年那日,我們也是從Fresh Grad活過來的。

延伸閱讀︰
- 【打工煩惱】Lun廚煩膠8件事

- 想激死上司?一句說話就搞掂!

- 【Office日誌】打工仔必做10件事

- 【跳起Yeah!】霸氣拎Annual 5式

- 羅生門之.狂OT是傻的嗎?

上載日期︰2015年9月4日

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【人才管理】10個令HR笑出嚟的遲到原因 男同事聲稱孕吐?

  • 【人才管理】對抗疫情 企業宜設員工保護制度

  • 【企業管理】人力資源工作要Outsource?先考慮6個要點

  • 【自我增值】HR、管理層必看的5套電影 佐治古尼教你「被炒」的哲學

  • 【新冠肺炎】疫情下面對員工管理危機 HR處理3件事須保持冷靜

  • 【人才管理】談在家工作的OT哲學︰主管先收工vs 自己先收工

  • 【自我增值】面對疫情解答HR常見問題︰被人Cut Budget點算好?

  • 【人才管理】HR與員工互信媲美情侶?參考一段關係的4種行為

  • 【自我增值】Bill Gates︰新冠肺炎提醒我們的14事 打工仔、管理層均受用

  • 【人才管理】回答9條問題 測試HR抗疫應變能力

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow