【見工面試】傾得開心實請? 見工時老闆暢談發跡史 網民:搵定下份工啦

【見工面試】傾得開心實請? 見工時老闆暢談發跡史 網民:搵定下份工啦

見工時求職者和面試官的對話,很影響個人評價。所以求職者十分在意面試過程,如果和面試官對談順利,甚至有講有笑的話,他們難免會有期待。有網民在香港討論區發文,指自己到一間律師行見工,獲老闆親自面談40分鐘,對方卻甚少提問,更大談自己發跡史。他見狀向網友問道是否有機會獲聘,惟不少網友認為機會不大,建議預早搵下一份工。

延伸閱讀︰【面試攻略】打工仔Second in完翌日就想知結果 幾時問?點樣問最好? 網民:唔好咁心急

按圖了解事主、網民分享:

事主:「見完工,個老細叫我返去等電話,話睇埋其他人見工。當時覺得有8成機會,老細親自見40分鐘。好搞笑,佢唔問我上一份工嘅工作內容、經驗。佢講嘢時間仲多過我,分享自己其他生意,講自己點發跡,有問過我覺得做呢個職位要咩特質/技能/條件之類,我覺得表現唔差㗎!呢間公司都唔錯,都係普通律師樓仔,唔大間,目測就十幾至二十人。但過咗幾日都未有電話,依家覺得5成機會。」

網民A:通常一星期,最重要覺得自己表現如何?有誠意對方係感受到,我都試過覺得應該都冇機會,但突然打畀我。

網民B:咁好明顯唔係有心請人……講自己點發跡之類!?你搵下份工仲好,唔好浪費時間等佢電話……

網民C:畀啲信心自己,我見醫院文員要等十個星期。

網民D:我同事試過老細分享生意,最後冇請到……你話你有幾多成呢。

網民E:律師樓依家生意超差,長期出post,請咗都可能好快搵過份。

網民F:通常等1至2星期,又有可能會有SECOND IN。

網民G:唔知你見間公司有幾大規模,有啲大公司閒閒哋等兩星期以上先有聲氣,一啲都唔出奇!搵工總之有工就見,見成就返,唔使等某公司回覆至搵另一間。

網民H:好明顯,佢說話嘅意思,你唔係佢哋第一選擇,經驗話畀我聽,就算請,都可能要Second interview,不過應該有10%想請你……

網民I:叫你上嚟聽故事,唔使錢。平時律師秒秒鐘收費。喺朋友面前曬命,再本事嘅大有人在。搵女朋友吹水,成日聽到瞌眼瞓。叫你上嚟聽,你又唔會駁嘴,專心聽又唔夠膽瞌眼瞓。抵到爛!

網民J:冇期望就冇失望,若然樓主是Mr、Ms. Right,應該會盡快聯絡,例如做second,樓主是人才的話,間公司都驚走寶。

網民 L:多數等1至2天,過3天就再搵過。睇工種,大行的可能要check信用會遲啲,我見過馬會就係咁。

 

相信不少打工仔都有「返去等消息」的經驗,無論最後請不請,HR很多時都會說這一句,所以求職者不應因此灰心或開心。每一間公司都有不同程序,HR甚麼時候出offer沒有特定答案,公司規模愈大,程序、涉及的人事愈多和複雜,加上要聯絡不同應徵者,最後可能花上一星期以上。

現時不少公司會在招聘資訊及面試提到,如某個時間內沒有收到通知,將被視為落空,讓求職者可以參考判斷。當然亦可以像其他網民所講,同時申請不同工作,為自己增添一點選擇。

延伸閱讀︰【見工面試】HR小動作可預測面試成功?扮友善?ꓳꓳꓳ走不掉?

【見工面試】咩玩法?Offer彈弓手?!事主:乜而家請人咁兒戲?

延伸閱讀︰【辦公環境】打工仔唔適應辦公座位缺乏私隱 網民建議:買塊屏風圍住自己

【職場熱話】同一日收到兩個offer 應該揀錢定揀興趣好?網民:唔好後悔一世


最新專訪片︰

【星級斜槓族】ViuTV女神沈殷怡棄律師入娛圈 自認變態喜歡考試 曾有一刻後悔入行?!

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【見工面試】求職者可以點樣喺面試中 畀人見到醒目嘅一面?

  • 【見工面試】Interview遇到態度惡劣HR 係咪可以拍枱走人?

  • 【面試技巧】面試官最常問「我點解要請你?」點答先啱呢?

  • 【見工面試】Interview衰咗、冇下文 可否直接問失敗原因?資深打工仔提議問2條問題!

  • 【職場貼士】令你成功求職的秘訣 面試結束後必做4件事

  • 【求職面試】面試官最憎求職者做咩?10大見工Don’t!近4成人指呢種行為最討厭!

  • 【見工面試】有幾個offer喺手 可以點禮貌reject?6個Tips要學識!

  • 【見工面試】求職者見工想帶埋細佬過嚟 同HR講:佢啱啱畢業 想畀佢體驗一下

  • 【讀者投稿】畢業生第一份工一定要做夠一年?唔夠就會影響日後搵工?即睇HR解答!

  • 【見工面試】求職者講唔停 自我介紹都講咗十分鐘!應該點拿揑先啱?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow