【行業辛酸】90後做保安被恥笑?打工仔︰點解要睇唔起我?

【行業辛酸】90後做保安被恥笑?打工仔︰點解要睇唔起我?

#行業辛酸】整個2020年,全球都受新冠肺炎疫情影響,各地的失業率飆升,即使有工開,都有機會被公司逼放無薪假,或面臨減薪、裁員危機,打工仔面對的壓力絕不少。有位自稱90後的年輕網民,最近在討論區發帖子表示剛應徵一份12小時通宵商場保安工作,月入$15,000左右,在疫市來說都算是一個機會,但他就灰爆,並說「後生仔做保安呢行,係咪真係會被人睇唔起同恥笑?」究竟發生甚麼事呢?

其他網民︰有手有腳靠自己,值得尊重!
這位年輕網民自食其力,獲其他網民讚同及支持︰

網民A︰打份正經嘅工有咩問題?不需要理會別人眼光,而且我知道有人係30頭開始做到管理層。而且人工不差,仲要係大公司做。

網民B︰有手有腳靠自己,值得尊重

網民C︰你寫嘢有紋有路,表達清晰,好過好多人,可以暫時做住保安先,以後大可以揾份更好既工。加油!

網民D︰大把後生仔女做保安啦!你唔係第一個,有啲仲後生過你添!

網民E︰點會睇唔起做保安喎!我退咗休都有打算去過下日晨,大把人賺錢買花帶,都做啲唔起眼嘅工啦!

延伸閱讀︰【行業辛酸】Staycation累事?酒店業力數港客10宗罪

想從事保安要甚麼資格?月入又有多少?
根據政府規定列明,從事保安工作的香港人,必須先獲警務處處長例發出許可證,方合資格入行,而條件如下︰

保安員進修課程

1/ 標準保安及物業管理基礎證書
報名日期︰即日至2020年12月30日
價錢︰免費
詳情︰https://bit.ly/2KJki1R

2/ 高級保安及物業管理基礎證書
報名日期︰即日至2021年3月31日
價錢︰免費
詳情︰https://bit.ly/3fA3NR7

延伸閱讀︰【行業辛酸】幼稚園教師日做14小時 忙到胃痛腰痛仲有腳傷

延伸閱讀︰【行業辛酸】IT人被叫整電腦 打工仔︰連上唔到網都關我事

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow