【職涯規劃】工作久了意志被磨滅 打工仔:每日都想辭職

【職涯規劃】工作久了意志被磨滅 打工仔:每日都想辭職

有沒有發現,最近失去工作意志,每天都不想起床上班?有沒有發現,即使工作排到密密麻麻,也提不起勁幹活?讀者Janice分享自己的工作近況,她發現在職場打拼8年,越來越找不到工作的動力,懷疑自己究竟是入錯行,還是剛畢業的那種意志和拼搏,隨時間被磨滅,甚至她有衝動裸辭,只為放一個悠長假期放鬆自己,但因生活開支和照顧家人的責任而卻步,令Janice越做越灰,更懷疑自己患上抑鬱症。

按圖了解讀者Janice的故事,看看有否令你產生共鳴︰

讀者Janice︰「唔經唔覺,原來自己踏出社會已經8年。當初我仲記得,啱啱返工好有衝勁,咩都想做到最好。工作頭幾年好搏,唔計較OT,唔計較人工低,只係想打好個底,為日後鋪路。但去到近幾年,呢顆咁熱血嘅心,隨住時間而熄滅。逐漸發現自己唔想再咁搏命,每朝都唔想起身返工,就算起咗身,都好想Sick Leave。唔知幾時自己意志被磨滅晒,返工無動作。最近我好有衝動想辭職,畀自己放一個悠長假期。就算無得去旅行都好,我都只係想放下空,畀返多啲休息時間自己。我唔想而家只係為生存,而無咗生活。但一諗到有屋企人照顧同埋生活費,我又好怕唔返工就影響好大。始終屋企得我一粒女,而且爸爸早幾日過咗身,媽咪都無做嘢。

其實我壓力都幾大,近呢幾個月我仲Feel到自己情緒有啲波動。我唔想自己去到爆煲先處理,我又唔敢同身邊嘅朋友講。畀著大家,你哋又會點揀?」

延伸閱讀︰【網絡熱話】35歲高層同事有幾層樓揸手 係人生贏家?打工仔自卑︰個天好唔公平

十大職業倦怠症狀 測試你中了幾多項!
世界衛生組織在2019年正式將職業倦怠(Burnout)視為一種疾病,定義為「長期無法排解工作壓力而導致的症候群」,是一種普遍的職場現象。患者主要出現三個病徵,包括有能量枯竭的感覺、對工作抱有消極情緒、降低專業效能。服務性行業最容易產生職業倦怠,但甚少人向醫生求助,引致情況越來越嚴重,影響身心健康。

有網民列舉出十大職業倦怠症狀,快點測試自己中了幾多項:(按圖了解)

 

延伸閱讀︰【家庭關係】從小到大跟兄弟姐妹比較 打工仔自言壓力大︰永遠睇死我

延伸閱讀︰【香港生育問題】細妹生B後無人湊 家姐嬲爆妹夫無錢︰大安旨意我工人姐姐湊!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【公立醫院醫生】年輕醫生流失率受關注 醫務衞生局局長盧寵茂︰流失最多30至39歲醫護人員 情況令人擔心

  • 【辭職學問2024】打工仔離職難開口?僅6.8%人和盤托出辭職原因!調查揭加薪最能挽留員工!

  • 【見工面試】辭咗職之後搵唔到工 又想搵返同一行 點同HR解釋先好?

  • 【職場熱話】打工仔有意離職 見公司正招聘自己職位:應該主動辭職定等佢炒?

  • 【職涯規劃】捱3年終獲升職 卻想直接離職?打工仔:因為呢4個理由做得唔開心⋯⋯

  • 【職場熱話】近年辭職後被當仇人 事主呻:以前辭職都可以做朋友

  • 【職場熱話】打工仔嘆離職不能好來好去 網民:牽涉利益就好難

  • 【世代差異】00後用WhatsApp辭職 打工仔直斥離譜!網民反指:時代唔同啦!

  • 【應否祼辭】入職一周冇嘢做、冇人理 打工仔欲辭職 竟牽網民兩極討論!

  • 【職場熱話】辭職令工作能力覺醒 網民:心態唔同咗 做嘢都唔同!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow