【職場英語】打工仔常犯的5個英文錯誤 唔好再寫「Please kindly」喇!

【職場英語】打工仔常犯的5個英文錯誤 唔好再寫「Please kindly」喇!

電郵是職場上常用的通訊方式,不論打工仔還是HR都需要寫得大方得體,才可以建立一個專業又可靠的形象,試想想,如果打工仔的電郵寫得一塌糊塗,又或者HR寫的內部電郵辭不達意,作為上司、同事或客戶,又怎會對他們有信心呢?所以,想要寫出一封專業又得體的電郵,用詞及文法非常重要。以下為大家拆解5個常犯錯誤,各位打工仔們要加倍注意啦!

按下圖即睇打工仔常犯的5個英文錯誤:

1/ ❌ Well received

Well received並不是指「好好地收到」,而是認同、認可的意思。想要表達「已收到」,可以用……

✓Received/ Noted with thanks.

✓Well noted.

2/ ❌ Please kindly

「Please」和「kindly」均有「請」的意思,兩者並用會顯得累贅。想提出請求,你可以用……

✓Could you please…

✓Would you be able to…

3/ ❌ Please find attachment

這個表達方式屬港式英文,想要讓對方查閱附件,你可以用……

✓Please refer to the attached…

✓Attached is…

4/ ❌ I want to tell you

這個表達方式比較無禮,並不適合商務溝通。打工仔不妨可以用“Would like”代替……

✓I would like to inform you that…

✓Please note that…

5/ ❌ Email to you

“Email”是一個及物動詞,後面可直接加上人物名稱,並不需要加“to”。

✓Please email me the file.

✓I will email you the details.

大家又有沒有錯用以上5個病句呢?撰寫電郵前,打工仔應該多多留意電郵中的用詞和文法,以免錯漏百出,影響自己的專業形象。

想喺Email快速表明目的?按下圖即睇7大「For your…」用法。

Email點覆先啱?按下圖即睇8句實用回覆短句。

延伸閲讀:【職場英語】寫商用email要顯得專業?打工仔切忌犯呢10個常見英文錯誤!

延伸閲讀:【職場英語】想寫專業商用email?即學10個常用實用片語 助你英文level up!

延伸閲讀:【工作電郵】寫Email標題唔可以亂寫?7個最常犯嘅錯誤你有冇犯?

延伸閲讀:【職場文化】盤點返工學到嘅小知識!網民:原來寫Email冇乜機會用到「Yours faithfully」

超準MBTI魔法測試!你在魔法世界裡的16型人格是什麼? 
立即入嚟測試啦!!
👉🏻https://bit.ly/473SlY4


最新專訪片︰
【HR Guru】精算師變身成人事總管 AXA安盛首席人事及企業管理總監林美瑤:數據分析助我做出更好的人事決定!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【商業電郵|職場英語】太忙遲咗覆Email?教你5句常用道歉句子

  • 【職場熱話】開會畀同事Challenge 事主:明明我只係個Junior⋯⋯

  • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

  • 【職場熱話】公司似邪教? 返工必須頌讚老闆 沉默就會OOO

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【職場溝通】Send訊息小心出事!5大使用通訊軟件的Don’t!問「忙唔忙」都唔得?

  • 【小心踩中老細地雷】打工仔必睇!呢4句說話千祈唔可以講!

  • 【職場調查】職場新人6大煩惱事!網民說不出的困擾係?好驚對住上司?

  • 【職場趨勢】員工對僱主信任度大跌!僅69%僱員相信老闆決策正確 較兩年前跌一成

  • 【溝通技巧】啲嘢做唔晒 點覆同事會好啲?網民:睇吓對方態度點!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow