【職場熱話】員工填問卷向公司反映AL少 竟被斥唔知足 網民:問卷?嘥氣啦!

【職場熱話】員工填問卷向公司反映AL少 竟被斥唔知足 網民:問卷?嘥氣啦!

員工滿意度調查問卷可以讓企業了解員工的想法,例如:職場環境、福利、制度和工作壓力等。近日,有網民於Facebook 專頁「奴工處」上投稿,指自己的公司向員工派發問卷,希望借此改善公司的潛在問題,作為日後改善的依據和參考。但是,打工仔卻怒批公司「做騷」,大呻:「有人寫大假太少,得10日唔夠。老細叫大家轉個角度諗,有10日有薪假,仲有埋銀行假放,叫大家知足……」

即睇網民留言:

大多數網民都認為公司派發問卷只是門面功夫,實際上並沒有任何意義;亦有網民更懷疑問卷的目的其實是「揪內鬼」,找出對公司沒有歸屬感的員工。另外,其他網民則對年假的多與少持不同的看法,有人認同老細的説法,認為10日大假已經很多,批評事主「身在福中不知福」。其他網民則表示10日很少,指「12日係基本」。各位打工仔們,你們又有何看法呢?

全面開關之後終於可以放假去旅行!放鬆完重投工作要點轉換返工作狀態?按下圖即睇5個方法助你快速收心。

放假或工作唔喺公司,應該點樣寫電郵?按下圖了解4大避忌位!

延伸閲讀:【薪酬福利】經常請AL竟被老細告誡兼收警告信 網民反應兩極!

延伸閲讀:【公司福利】老細問假期係咪真係咁重要 網民:Work-life balance呀,梗係重要啦!

延伸閲讀:【請假心理】打工仔覺得請AL會影響同事好內疚 網民:同事唔請假?

延伸閲讀:【Annual Leave】請假卻遭老闆「提醒」 打工仔嘆:佢話我放假影響公司運作成本⋯⋯

有新嘢‼️覆老細&同事唔使打字,有【CT打工仔秒回系列】WhatsApp Sticker即刻搞掂🥰
即刻撳入嚟下載啦‼️
👉🏻https://bit.ly/3XCqYyY


最新專訪片︰
【星級斜槓族】港隊劍擊運動員吳諾弘專訪 中五停學決心打劍 東奧後卻遇職業生涯最低潮

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場趨勢】12%在職父母暑假耗盡年假育兒 靈活工作安排係最佳減壓方案?

  • 【公司條例亂咁改】公司反口唔批進修假 要求打工仔用Annual Leave去上堂

  • 【農曆新年2024】過年香港人最鍾意做乜?年輕人鍾意返內地!呢個年齡層新年消費高達$2,000!

  • 【職場調查】性別影響個人發展?男性比女性更可能因外表獲益!

  • 【職場熱話】新工Title重唔重要?網民:人工同經驗最緊要

  • 【係咪無理解僱?】臨過試用期前一個禮拜 打工仔毫無預警地被即時解僱 事主:我到底衰咩?

  • 【職場文化】30歲以下打工仔最鍾意請病假?每周至少1日!全因為呢個理由?

  • 【轉工跳槽】因社交焦慮而頻頻轉工 事主:只要一對人我就會急急腳走⋯⋯

  • 【職場要小心丨求職陷阱】畢業生疑遇求職騙案 應徵sales點知變倉務員 分分鐘被盜?一文睇清常見特徵/防騙貼士用資料

  • 【職場熱話】6天工作變5天工作 事主:終於知咩叫生活

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow