【職場文化】努力返工轉頭被炒 網民︰咁勤力做乜?

【職場文化】努力返工轉頭被炒 網民︰咁勤力做乜?

#職場文化】打工仔勤力工作,無非想升職加人工,不過如果公司無視你過往的努力,任由新上司上場後大換血,辭退你這位功臣,你又有何感受呢?最近有網民在討論區開帖子,大呻「間公司係人哋,你點勤力都係為人哋捱,畀你上到位又如何?轉個頭換咗新上司一腳踢走 (你)」,認為勤力工作得不到回報,令他心灰意冷。

延伸閱讀︰【職場熱話】做事太上心 搞到唔開心 網民:間公司又唔係我嘅……

網民指「白痴先咁勤力工作」 態度真的正確?
此帖子一出,吸引不少網民留言,不過大部份人都不認為樓主所講「白痴自咁勤力工作」的言論。

延伸閱讀︰【職場貼士】打工仔6個被炒理由! 勿以為黑面好有型

「保就業」完結 意味有新一波裁員潮?
本港的最新失業率維持6.4%,但隨著政府的「保就業」計劃即將完結,預料會有新一波的裁員潮。打工仔不想成為公司的犧牲品,就要好好表現自己,及透過了解管理層的想法,調整個人的工作態度,正如以下8種人,就被列為最容易淘汰的一群。 (按圖了解更多)

延伸閱讀︰【職場溝通】職場衝突要點處理? 5個提高EQ秘訣你要識!

延伸閱讀︰【Netflix】劇集《艾蜜莉在巴黎》顯工作態度大不同 5大職場人生金句

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow