【網絡熱話】朋友公司請咗大學同學出哂事? 網民:趁早炒咗佢啦!

【網絡熱話】朋友公司請咗大學同學出哂事? 網民:趁早炒咗佢啦!

正所謂「識人好過識字」,即使CV標青,都未必能有工作機會;相反,人緣廣的話,被請的機會率就更高。雖然職場上經常互靠關係,但在公司有同事本身是朋友,就一定是好事?少年,你太年輕了,事情並不是這麼簡單。

在討論區有打工仔大訴苦水,指朋友公司最近聘請了他的大學同學,讓他非常煩惱,其他網民表示:「公事公辦,解僱他吧!」

點圖即看事主親身經歷⏩⏩

  •  
  • -最近朋友公司請人,喺應徵者當中有我嘅大學同學。我朋友就問我:「你大學同學份人點樣?」

    -大學嗰陣,嗰個同學都叫正正常常,所以咪同照直同我朋友講。不過都有同我朋友講,「畢咗業好多年,唔知佢變成點」。

    -朋友話想畀次機會我大學同學,所以就請咗佢,點知呢個係噩夢嘅開始。

    -其實朋友公司條Team好忙,基本上同事連吹幾句水嘅時間都無。

    -點知我大學同學就日日搵人同佢吹水,不停煩住其他同事,日日都問人:「幾點收工」

    -有同事教我大學同學做嘢,同佢講呢樣嘢要做20次先得,點知佢好大膽同個同事講:「你做埋其餘19次啦!」

    -不過最慘嗰個都係我朋友,佢知我朋友住附近,成日話要同我朋友一起收工,搞到我朋友呢家故意要做多啲嘢先走。

    -大學嗰陣都正正常常,出到嚟做嘢就見哂真章。

     

    網民回應:

    /試過同兩個舊同學做同事,最後連朋友都無得做

    /公事公辦,叮走佢囉,有幾難

    /呢個世界有樣嘢叫probation

    /趁早炒咗佢啦

    /咁影響啲同事,趁仲未過Probation,快快手KO佢啦

    /佢應該過唔到試用期啦

    /介紹人去做嘢,真係唔好將心態有問題嘅人介紹畀第二個

    /幾年前,我有熟心託我幫手,幫佢個仔搵工,推唔到咪麻煩朋友將熟人個仔嘅CV交去公司HR,要求安排喺我朋友部門見工。朋友話會安排熟人個仔見工,叫通知佢。點知熟人個仔話,佢下星期會同朋友去旅行,香港電話打唔通,仲話調個面試去3個星期後,我朋友就話:「叫佢等得就得啦」之後點,大家都估到啦

    /如果佢真係咁唔夾公司,送佢走啦

    /我都試過介紹人幾次,試過介紹親戚,話番我轉頭,話我害咗佢前途

    /同朋友做同事,反硬面

    /職場先係體驗到香港人品嘅地方,開始利益衝突真係唔同

     

    雖然事主只是間接「介紹」大學同學到他朋友公司工作,但學網民說的,可以選擇的話,真的不要在職場上與親朋戚友扯上關係,免得有事情發生時,自己吃虧。

    在公司遇上像事主大學同學般討厭的人,實屬不幸。在職場上,哪種同事最乞人憎?

     

    ⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

    Look out for further updates on our Facebook fan page!
    刊登招聘廣告
    ;
    Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
    Maybe Later Follow