【家庭關係】打工仔因咩事寧願OT 都唔想返屋企食飯?

【家庭關係】打工仔因咩事寧願OT 都唔想返屋企食飯?

每日朝九晚五,打工仔最想放工後返屋企,可以安安靜靜享受僅餘的Me Time。可是,若果你並非獨居,要跟家人同住,而他們在你放工回家後,不停「轟炸」你,你又會怎樣?最近有打工仔疑抵受不了家人的壞習慣,在網上討論區發帖大呻寧願OT,也不想回家吃晚飯,究竟他因甚麼事,討厭與家人相處呢?

按圖了解打工仔的故事︰

該名打工仔在討論區大呻同住家人和親戚,經常趁他在家的時候,都會問東問西,有時他想靜靜食飯都被「嘈音」騷擾,「家人個嘴都係一日講唔停,同一件事可以同問你6、7、8次!明明已經答咗佢4、5次,但佢仍然鍥而不捨不停問不停問,問到你最終答佢想聽嘅答案至稍為收口,但唔到10分個嘴又再開動。」有時工作太攰,想自己留在房間休息,家人又會不停敲房門,要他陪家人傾偈,可是對話的內容全圍繞身邊人的是是非非,打工仔不想理會,都被家人繼續煩擾。

網民意見︰
網友A︰一係搬出去住,一係老死不相往來。

網友B︰我家人個嘴都係一日講唔停,同一件事可以同問你6、7、8次!明明已經答咗佢4、5次,但佢仍然鍥而不捨不停問不停問,問到你最終答佢想聽嘅答案至稍為收口,但唔到10分個嘴又再開動。

網友C︰係咁㗎啦,唔鍾意你咪搬出去自己住啦。咁咪唔會有人騷擾你囉!

網友D︰我啲親戚上嚟都多嘢講...最鍾意問人哋幾時結婚,好彩我媽一定講幫我回 : 哎呀!仲細!遲啲先啦...不過,講咗好多年。

網友E︰我啲親戚又係好鐘意上我屋企,佢哋都係40-50歲個種師奶,我有時懷疑佢哋係聾,講野超大聲,我哋住公屋,打開門食飯,成條走廊都聽到佢哋講乜,人哋唔知以為係鬧緊交。

延伸閱讀︰【職場熱話】6點起身返工 回家食完飯12點瞓 打工仔感生活重複:香港係咪都係咁?

30歲未結婚有問題?打工仔被催婚︰顧好自己先啦!
人際關係,相信是世上最難處理的事。年輕人除了要應付工作上的壓力,有時更要為自己的人生,向別人解話,雖然這個講法有些荒謬,但總是發現在你身上,例如有打工仔30歲未結婚,就不停被催結婚生仔,令人感到煩厭…

按圖了解其中一位打工仔的故事︰

延伸閱讀︰【職場熱話】月入4萬但日做15個鐘 打工仔為工作無家庭無朋友

延伸閱讀︰【家庭關係】大學生一星期返6日工 放假在家休息遭母親埋怨「好hea」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow