【職場熱話】舊上司仍致電離職同事 網民教幾招應對

【職場熱話】舊上司仍致電離職同事 網民教幾招應對

辭職離開公司後,無論是業績、人事調動,少至換了一批新文具,舊公司的一切都與自己無關。近日有網民於討論區發帖指,離職後仍收到舊上司電話,查詢有關公司運作的問題,大感無奈。

【職場熱話】同事返工換拖鞋傳出異味 網民教幾招擊退對方
 

事主指出,其舊老闆經常致電給他,態度語氣極差。但無奈其從事工程業,行頭很窄,不想得罪人,只好說自己工作忙碌,稍後回覆,「啲嘢都算重要,但我走前已經同另外一條友交待好晒」。事主更直言「點玩佢好」,打算玩弄舊上司一番。

【網民職場Talk】不慎撞破上司與經理的不倫戀 網民感煩惱

有網民提議多項應對方法,「收顧問費」、「答一半唔答一半」、「專登答錯,口講口賠」、「扮電話留言,咇」、「講句我交晒畀呀邊個」、「答唔記得咪得」、「離咗職全Block舊同事是常識吧」、「半夜打畀佢,佢一聽就Cut線」。另有網民不解為何事主已離職仍重視舊公司的事務,「辭職仲答乜問題,佢自己身為上司可以有嘢唔知而要事後問返,佢都算失職」、「理得佢咩,同佢講有咩拜山講」。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow