【熱話】做主管親力親為 係「以身作則」定「做壞規矩」?

【熱話】做主管親力親為 係「以身作則」定「做壞規矩」?

作為領導層,無論工作能力及經驗理應比下屬多,解決困難的能力亦應比下屬更高。最近有網民於討論區發文,指自己作為部門主管會親力親為減輕下屬的工作負擔,但就被其他部門主管認為他「做壞規矩」,令他不知如何是好。

部門流失率高 青黃不接
事主指自己於公司由低做起,才一步步晉升至主管級別,但部門流失率高,下屬(多為年輕人)的交接工作亦做得不好,所以「叫佢地做,又個個都唔識做,識做嘅工作又晚晚做到6點都未做完,影響到其他部門。」他又指,同事不太願意OT,令工作愈堆愈多,他亦唯有繼續親力親為「落手做幫輕下」,但就被其他部門的主管認為他「做壞規矩」,應該要更強硬地叫下屬處理好自己的工作,然而事主就覺得如果再迫下屬工作就會令他們辭職,到時大老闆一樣會認為他管理不善。

帖文一出,不少網民都大讚事主的作風,認為他做好榜樣才可以服眾,而且更應該親力親為「教佢地點做」,讓他們學懂以後就可以放手,再處理自己主管的工作。不過就有其他網民認為另一個主管的說法有道理,因為主管的工作應該是負責安排及督導下屬完成工作,而非替他們「執手尾」,如果再繼續縱容下屬「唔識做、做得慢」,事主只會是個「能力較高同積極工作嘅下屬」,但就無法發揮主管的功能。

網民回應
網民A:「佢地唔識唔做,你又唔鬧唔教,咁你真係會自己做晒所有野。」
網民B:「因為怕人走就唔鬧?唔好睇少班後生嘅抗壓力,有啲真係要間中鬧下先做到野。」
網民C:「你應該諗點樣簡化工作去提升部門效率。」
網民D:「如果你認為公司要求員工嘅工作量合理,而佢地喺合理時間內都未能達標,咁你真係要建議公司請過批人。」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow