【勞工法例】被逼年尾清年假?打工仔不怒:無生意又搵員工祭旗

【勞工法例】被逼年尾清年假?打工仔不怒:無生意又搵員工祭旗

政府為私人機構啟動的保就業計劃已完滿結束,在沒有工資補貼的情況下,很多公司都準備裁員,以減低營運成本,令打工仔人心惶惶。現職餐飲業的讀者朱小姐投稿分享她最近的經歷,「公司逼員工年尾清假,但明明講明啲假可以帶落下一年,根本就係無生意蝕錢,搵員工祭旗」,朱小姐更稱最新的防疫措施,限制2人一枱,再令餐廳難以生存,「老闆就係想你清假,橫掂樓面都唔使咁多人,少啲人仲好嘛…」

延伸閱讀︰【中秋節】老闆要求員工放假期間工作 原來提前OO小時通知就得

讀者朱小姐︰有人要被逼放無薪假
朱小姐任職餐飲業多年,眼見今年各界受疫情影響,甚至有餐廳要倒閉,自己依然有工開,本來已屬幸運的一群,但餐廳老闆最近因為2人限聚令問題,要求一些舊員工清年假,「佢 (老細)話就話叫我哋開吓假休息,但係人都知餐廳根本唔需要咁多人手,無生意就要我哋清假,好唔合理」。

 

延伸閱讀︰【勞工法例】了解僱員休息日返工補償制度 補水可代替補假?

延伸閱讀︰【勞工假期】比較全球公眾假期數目!邊個亞洲國家竟然有25日假?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow