【酷熱天氣】熱到唔想返工?2/3日本上班族冀在家工作 但有人為慳電費想返office?!

【酷熱天氣】熱到唔想返工?2/3日本上班族冀在家工作 但有人為慳電費想返office?!

勞工處早前推出「工作暑熱警告」,盼減少戶外工作中暑機會。日本有就業研究機構發表調查,近9成上班族指酷暑讓人不想工作,但問到夏天理想的工作環境時,三分之二受訪者認為最好是在家工作,但亦有三分之一認為最好還是回到辦公室。

延伸閱讀︰【酷熱天氣】打工仔返工熱到發脾氣?近8成人曾因高溫想射波!員工喺夏天最想要咩福利?

►最新【零售】職位空缺

據日本就業諮詢服務JobQ旗下「就業研究所」的最新調查顯示,酷熱天氣會讓日本上班族工作積極性下降,88.8%受訪上班族表示夏季炎熱會影響工作積極性,其中回答「非常影響」的佔37.4%,「有影響」的佔30.3%,「比較影響」的佔21.1%。

46.1%的受訪者認同夏季是工作積極性下降最多的季節。88.6%回答夏季動力不足的受訪者表示,「氣溫升高」是工作積極性下降的最大原因,遠遠領先於其他項目。

同場加映︰8個預防室內中暑的方法

部分稱花電費 寧回辦公室

那怎樣才是理想的夏季工作環境?66.3%認為「遠程辦公」是最理想的。希望遠程辦公的首要原因是「外出很熱」佔76.1%,「不想汗流浹背出門」和「遠程辦公很舒服」也同樣為57.8%。

但是也有三分之一的受訪上班族希望回辦公室上班,三大原因分別是:40.8%是因「一起工作的同事會來上班」,「改變工作心情」為30.4%,還有26%表示在自己家裏工作會「花費空調費用」。

責任編輯:劉子瑜

原文刊登於香港經濟日報,原題為︰2/3日本上班族 炎夏冀在家工作

延伸閱讀︰【職場英語】高溫燒滾了我一切!用Hot都唔夠形容超級熱嘅天氣?可以用咩詞語加強語氣?

同場加映︰台式飲品卡路里排行榜

延伸閱讀︰【職場健康】咩係「亞健康」?測試自己係咪喺健康同生病之間嘅狀態!

延伸閱讀︰【員工福利】比4天工作制更受歡迎?近7成專業人士樂於在「兩周工作9日」公司上班!

超準MBTI魔法測試!你在魔法世界裡的16型人格是什麼?
立即入嚟測試啦!!
👉🏻https://bit.ly/473SlY4


最新專訪片︰

【Office豪華旅行團】華懋集團新辦公室轉型!每層都有唔同主題嘅Social Hub 又靚又方便

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【職場趨勢】錢與自由不可兼得 調查:職場越來越少高薪的遙距職位

  • 【職場趨勢】Z世代唔想返工?5成年輕人盼放棄做打工仔 經營個人企業!

  • 【職場熱話】老細覺得同事叮飯搞到有小強出沒 唔再畀同事叮飯!網民:根本治標唔治本

  • 【見工面試】求職者可以點樣喺面試中 畀人見到醒目嘅一面?

  • 【金融熱話】華爾街交易系統仍用60年前程式語言COBOL?熟悉COBOL年輕工程師已經寥寥可數 AI有望成為華爾街救星!

  • 【職場熱話】公司竟然Block咗WhatsApp 搞到同事做唔到嘢?事主大嘆:我點同客溝通呀?

  • 【職場理財】單身導致財務不穩定?26%單身女性指「單身太貴」有伴侶反而可以有助儲蓄!

  • 【職場熱話】打工仔嘆加班永遠無補水 網民:加班費係低級員工福利

  • 【2024通脹率】3月通脹率按年升2% 略低於市場預期 煙酒升幅最高?

  • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow