【見工面試】新冠肺炎康復者可以寫落CV?網民笑言:唔使SL、WFH!

【見工面試】新冠肺炎康復者可以寫落CV?網民笑言:唔使SL、WFH!

疫情持續的這兩年,各位打工仔都經驗過一波又一波的衝擊,有的被裁員、有的轉工、有的找新工作。在​​逆境中仍然掙扎求存,是香港人做得特別好的一點難,而有些打工仔仍能苦中作樂。

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在社交平台專頁「奴工處」上投稿分享,開玩笑道:「覺得而家見工,肺炎康復者都可以寫落CV,唔驚SL、唔使WFH,保證隨時返得工!」相信大家都不免會苦笑一下?而有其他網民更靈機一觸,覺得連「便秘康復者」、「譚仔食大辣」都可以寫在CV中!原因是⋯⋯

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「其實中完都有機會再中!」

網民:「寫埋便秘康復者呀嘛,保證唔會成日去廁所。」

網民:「傷風感冒都唔係中一次就免疫啦!」

網民:「康復者就唔使寫啦,寫打咗針好過啦!依家啲公司要求人打針。」

網民:「CV嘅優勢原來係確診過?真係冇嘢sell咩?」

網民:「譚仔食大辣都寫得,證明個人敢於挑戰,刻苦耐勞。」

網民:「純血人。」

網民:「隨時見工都冇得見!怕傳染!」 

網民:「你知唔知乜叫復陽?」

網民:「而家公務員再中都要照返工!」

網民:「omicron係唔會免疫,感冒咁中完又中。」

 

中完有機會再中
雖然有網民提醒即使中完(肺炎)亦有機會再中,並指:「傷風感冒都唔係中一次就免疫啦!」不過其實事主都是想搞搞氣氛,令大家可以笑一笑,而有其他網民則附和地舉出其他例子指:「寫埋便秘康復者呀嘛,保證唔會成日去廁所。」、「譚仔食大辣都寫得,證明個人敢於挑戰,刻苦耐勞。」希望能為各位打工仔增添一刻笑意。

延伸閲讀:【在家工作】公司安排WFH全程監視無私隱!員工:去廁所都要打卡⋯

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【薪酬福利】覺得自己underpaid!點樣同上司開口提出加人工?

  • 【職場文化】AI好似唔關自己事?ChatGPT可以點樣協助打工仔日常工作?

  • 【職場遊世界】移民澳洲如何輕鬆融入職場?5項必學文化小知識

  • 【職場八卦】新來男同事有潔癖 返工肚痛竟然同上司講要返屋企去廁所?!

  • 【職場貼士】對自己的工作感到厭倦?細數5個愛上工作的方法

  • 【職場文化】工作量過多!點樣投訴以表不滿先啱?唔通喺上司面前反枱?

  • 【員工培訓】打工仔都需要演技?傳播及營銷機構CEO:學喜劇有助減低流失率!

  • 【勞工法例】HR出糧出少近3000蚊!事主慘呻:Send Email都無人覆⋯⋯

  • 【轉工轉行】調查指47%中年打工仔因為想有更高人工而轉工 有咩要考慮?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow