【行業辛酸】無工開想做地盤?打工仔問︰做紮鐵係咪好高人工?

【行業辛酸】無工開想做地盤?打工仔問︰做紮鐵係咪好高人工?

裁員潮殺到!新冠肺炎疫情已持續約一年,各地經濟嚴重受挫,各行業正陷入困境,當中零售、飲食、旅遊業首當其衝,而各地的失業率不斷上升,相信要整體的就業復甦仍需時間。失業人數攀升,情況確是令人憂慮,不過香港打工仔有著打不死精神,即使外在因素影響就業,依然到處尋找工作機會,就如最近有網民在討論區發帖,稱自己處於無工開狀態,想報讀紮鐵中工課程,入行做地盤,所以事前尋求有經驗人士意見,希望尋覓新出路。

延伸閱讀︰【職場熱話】200份CV冇回音 網民安慰:做住雜工先

這名網民在討論區請教有經驗人士,有關入行做紮鐵的詳情,同時亦指因為新冠肺炎關係,本來想報讀紮鐵中工課程,惟相關的學院表示今年不再開班,而明年的開班時間未確定,因此該網民勁心灰,「而家連做地盤都冇機會」。網民看到此帖子後,紛紛留言給當事人意見,「唔係話唔可以試,但做紮鐵既辛苦程度遠超我們所想,係能力問題,肯做都無用」、「我個朋友8月先讀完紮鐵班中工、然後去啟德地盤一直做到依家、經常要OT添」。

延伸閱讀︰【職場熱話】失業4個月壓力大 打工仔網上訴苦︰極灰

延伸閱讀︰【職場女神】女性都可以做地盤!建造業「小龍女」︰男女平等

相關課程
水喉中工備試課程

內容︰此課程教授基本水務喉管接駁方法及沖試水箱配件安裝技術,適合有意投身此行業之初學者。
詳情︰https://bit.ly/2Krf5M4

普通焊接技工備試課程
內容︰工程行業中,焊接工序是不可或缺的一環,所以本課程針對政府考試氧乙炔氣切割(風煤)及電弧焊接(電焊)的內容,作目標為本的訓練,務使學員能最短時間內容考獲政府牌照。
詳情︰https://bit.ly/383Yp5o

A級電牌備試課程(理論) 週日班
內容︰此課程專為有志在機電業發展之人士而設,內容以理論為輔、工藝為主,針對A牌考試設計
詳情︰https://bit.ly/2KvpYMY


 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【政府工略】4年經驗設計師獲聘做ACO 減1萬元人工應否接受?

  • 【人力趨勢】失業率回落至6.8% 打工仔︰個個都話失業 我就做到癲

  • 【職位招聘】網傳港媽時薪$100請補習老師照顧SEN男童 被轟侮辱同行

  • 【薪酬待遇】接Freelance點報價?4個自由工作收費準則

  • 【網絡熱話】譚仔阿姐好搵過ACO? 網民突破盲腸︰但ACO唔使做喎!

  • 【職場文化】疫市升職加人工!因乜原因打工仔想拒絕公司?

  • 【職場熱話】朋友愛比較工作待遇 打工仔大呻心好累:每次食飯都傾人工講到悶

  • 【最新統計】2020年住戶月入中位數$27,000 中西區超越灣仔成最高收入榜首

  • 【求職攻略】應屆畢業生失業人數逾萬 起薪點$1.5萬 學歷低賺得更多?

  • 【職場遊世界】杜拜政府出中文Ad請香港人 當地坐靚車返工、同油王食飯好閒?

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow