【Office有鬼】深夜放工搭𨋢 層層停兼閂唔到門 打工仔:喺鏡倒影見到...

【Office有鬼】深夜放工搭𨋢 層層停兼閂唔到門 打工仔:喺鏡倒影見到...

深夜時分,陰氣強盛,最容易就是遇到最不應該遇到的朋友,尤其是踏入農曆7月,鬼門關大開之時。不想在街上碰到它,只好乖乖留在家中,不過有些行業被逼在晚上工作或當值的人,中獎機會亦自然增加。今次主角阿豪 (化名)便是個好例子。

延伸閱讀︰【Office有鬼】消防員拯救被困升降機的男人 開門時得返一把……

阿豪是公司食物鏈最底層,升職加人工永遠不到他,但輪夜更就幾乎走不掉。他接受訪問時表示,深夜時份自己一個人回家,經常都遇到很多怪事,最令他印象深刻的,就是有個晚上搭升降機,差點有入無出….

延伸閱讀︰【Office有鬼】中環某大廈鬧鬼?都市傳說︰走廊有「無頭鬼」

那晚的天氣很好,本來上班心情大好,怎料到晚上11時許,辦公室的電腦故障,他被逼提早下班,他說︰「早收工本來好好呀,可以早啲返去瞓,不過公司喺工業區,你知喇,嗰啲舊到走廊燈閃閃吓,好得人驚架嘛!仲要𨋢口勁黑,平時我都拿拿聲撳𨋢走人架喇,點知嗰日認真當黑」。

阿豪指的「當黑」,因為他入升降機後,每落一層都開門,他說︰「其實平時無嘢架,但係當晚好奇怪,入到𨋢之後已經feel到有陣寒氣,個人好似好有壓迫感咁。本來諗住一開𨋢門就拿拿聲走,點知部𨋢逐層停,我每次都望一望出去,見𨋢口又暗,出面又無人,咪閂門囉,但到咗7樓,就撳極都閂唔到門…」

 

說到這裡,阿豪已經有點手震,他續說︰「去到7樓,我諗住閂門嗰陣,撳極都閂唔到,當下我已經有啲淆底架啦,但無理由行出去架嘛,咪望返入𨋢,等佢自己閂門囉,點知一望𨋢入面塊鏡,X!嚇死我!突然有個黑影飄過呀…」

延伸閱讀︰【Office有鬼】餐廳近收鋪有客人借廁所 侍應:我畀佢去,之後……

記者本身想叫阿豪,仔細點形容個黑影,但阿豪就話︰「嗰陣都嚇到呆咗啦!仲敢望得咁仔細咩,好彩部門之後閂咗,到地下我即刻衝出𨋢,唔敢望返轉頭呀。」阿豪仲話,本身佢都不信靈異事件,但那一刻他切身感受到在升降機內壓迫感,很難忘記,他說︰「在𨋢入面,我淨係想快啲走,咩都唔敢諗,更加唔好話周圍望。」

在熟悉的環境,出現恐怖事件,阿豪話不想再在晚上回公司,但撞鬼恐怖,都不及做窮鬼恐怖,因此直到現在,他,依然留在該大廈當晚班…

延伸閱讀︰【都市傳說】茶餐廳靈異事件 — 叫潮湧記外賣 最後發現….

延伸閱讀︰【Office有鬼】OT撞鬼嚇到即刻走 網友︰廁所成日有怪聲 仲有人唱歌…

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow