【香港住屋問題】18歲成年後即排公屋?打工仔呻傻︰一份全職人工都超額啦!

【香港住屋問題】18歲成年後即排公屋?打工仔呻傻︰一份全職人工都超額啦!

香港地少人多,住屋向來都是港人最密切要解決的問題。為求有間租金便宜的房子,不少香港人年滿18歲後都會立即排公屋,可是由於輪候人數遠遠超越房屋供應,上車機會微乎其微。最近有打工仔在網上問各位網民意見,究竟應否在子女18歲後,即為他們申請公屋。此帖子一發佈後,隨即引來網友熱烈討論,各持己見,你又認為這個做法是否正確的選擇呢?

贊成的網民 
1/ 網民A︰排唔會有蝕底,排定先冇壞,但一定要努力儲錢,一夠首期就買樓,長遠計一定保值。

2/ 網民B︰識人兩兄弟一齊排,廿幾歲排到之後,就綠表買居屋。

3/ 網民C︰排,唔等於唔上進。

4/ 網民D︰以前有同事真係為咗排緊公屋而放棄2次升職機會,其中1個排咗14年,最後大肚嫁公屋仔先住到公屋。另外有2個因為排公屋,所以唔做長工,情願長期做兼職。

5/ 網民E︰假如子女資質唔好,搵極都係搵萬零兩萬,如何處理將來置業?

反對的網民
網民A︰排咗,即係叫個仔女倒退啫,變成誇代貧窮。

網民B︰我知好多人咁做,但我身邊無人咁做。一人收入門檻,求其搵份工都超㗎啦喎。

網民C︰排唔排都唔會排到有屋派吧。大把人生一大堆仔女,等人養嘅,點會輪得到你?

網民D︰其實一夠18歲排冇乜用,只係到佢結婚時,可以被其他人排到半年期!

網民E︰其實睇真啲條文,根本係唔鼓勵年青年去申請!

網民F︰基本上出嚟打份工已經應該爆額啦!

網民G︰有啲後生為咗唔超額一直做散工等十年,我寧願仔女努力上進,唔希望十年後仍然揾低過公屋入息限額。

延伸閱讀︰【家庭關係】屋企人只會講錢?打工仔心灰︰淨係出糧先搵我

公屋一人入息限額是多少?平均輪候時間升至5.8年!
房委會最近公布,本港一般公屋的申請者最新平均輪候時間為5.8年,創22年新高。至於申請數字方面,房委會表示截止今年3月底,共接收15.3萬宗一般公屋申請者,可見港人對公營房屋需求依然很大。

按圖了解申請公屋的資格︰

延伸閱讀︰【家庭關係】哥哥失業無收入 打工仔被媽媽要求畀多$5000家用

延伸閱讀︰【家庭關係】家姐投訴屋企重男輕女 失業減家用被家人要求搬走

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow