【返工血淚史】身高150cm搭車好痛苦辛酸!讀者︰又臭又迫 唞唔到氣

【返工血淚史】身高150cm搭車好痛苦辛酸!讀者︰又臭又迫 唞唔到氣

返工放工搭車最慘是…塞車?人多擠迫?其實對身高150cm的打工仔來說,無論任何時候搭車,都絕對是「辛酸史」。小編最近接觸到一位身材較矮小的女讀者KK,她表示每次搭車,無論港鐵還是巴士,總之在人多的時候上車,總感覺像接受酷刑般,求動不得,求走不能,痛苦的她不禁說︰「唔該各位高大威猛嘅人兄,放過小妹呀」。

延伸閱讀︰【兩性關係】女人諗啲乜?盤點10個令男生難以理解的行為

延伸閱讀︰【女士徵婚】40歲中女開10大條件搵男友 !網友︰抵你註定單身

對於身材矮小的女孩子來說,除了搭車時遇到不愉快經歷,平時出街都相信有不苦惱,例如…

延伸閱讀︰【讀者投稿】女朋友月薪4萬 男友:佢搵得多過我 但唔肯AA制

身材矮小的人,大多都缺乏自信心,不過在男性的角度來看,矮小的女生居然比高大的更有好感?

延伸閱讀︰【讀者投稿】網民:女同事唔記得登出電腦 畀我發現佢同我男友……

 

⏩⏩  大把兼職、散工、前線好工等緊你!即用「搵工快」WhatsApp 搵工  ⏪⏪

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow