【返工血淚史】今早汀九11車連環撞 打工仔:有無塞車變樂趣方法

【返工血淚史】今早汀九11車連環撞 打工仔:有無塞車變樂趣方法

今早 (11月3日)上班時間,有網民在Facebook群組「屯門公路塞車關注組」Post帖文,表示汀九橋往九龍方向的快線,有11車連環相撞,導致交通擠塞,打工仔又要花更多時間上班,甚至有很多人鬧爆「呢班人應該成世唔可以揸車」、「阻住晒」、「好心車手唔識揸車就搭巴士啦」、「跟咁貼做乜?」等,可見打工仔怨聲載道。

延伸閱讀︰【返工血淚史】屯門公路日日塞 網民︰識搭一定搭邨巴

香港人多車多,上下班時間塞車幾乎是每天的定律,有網民為了「安慰」自己,在Facebook出Post問「有可把塞車變成樂趣的方法嗎」,吸引不少同路人留言 (按圖了解更多)。

延伸閱讀︰【返工血淚史】馬鞍山變新塞車之城 打工仔:瞓醒幾次都未到九龍

駕駛小知識!
為了促進道路安全及交通暢順,運輸署有訂立《道路交通 (快速公路)規例》,讓各位駕駛人士詳閱及遵守,例如在快速公路行駛,必須靠左線,而超車時只可在右邊越過;不得在快速公路上掉頭或倒車等。

另外,運輸署亦列明違例駕駛記分制度,載於《香港法例第 375 章道路交通(違例駕駛記分)條例》中,各位駕駛人士,不想被扣分至停牌,記住熟讀了!

延伸閱讀︰【返工血淚史】身高150cm搭車的辛酸 難呼吸 聞臭汗

延伸閱讀︰【返工血淚史】新界牛之苦!返工遲到常被鬧︰明知塞車唔早啲出門口?

 

⏩⏩  大把兼職、散工、前線好工等緊你!即用「搵工快」WhatsApp 搵工  ⏪⏪

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow