【行業辛酸】$14000做倉務員 試用期6個月 中年打工仔老細因一個舉動辭職!

【行業辛酸】$14000做倉務員 試用期6個月 中年打工仔老細因一個舉動辭職!

就業市場環境差,很多打工仔為求收入穩定,即使是勞動工作也在所不計。不過,有些老闆得悉打工仔心急求工,有時會在上班時開出不合理的要求,以下這名中年打工仔就因為老闆的舉動,上班一天立即辭職,而公司了解中年打工仔請辭原因後,卻沒有任何挽留的意思,令中年打工仔的同事看不過眼,在網上討論區出Post大鬧老闆無良,「老闆以為畀14K好似好慷慨,但試用期係六個月,同時又要做死同事先開心,黐線!」

(按圖了解打工仔的故事)

延伸閱讀︰【職涯規劃】爸爸失業半退休想做YouTuber 獲孩子力撐!KOL廣告收入大公開!

中年失業 搵工難上加難?
除了以上的個案,之前都有不少打工仔分享個人失業的故事,正如早前有網民講述朋友A的狀況,指朋友A上年疫情期間,因公司結業而失業,寄出約80份履歷表 (CV)後,只得10個見工機會,最終成功獲取錄,月薪$18,000。可是好景不常,朋友A因做了一件事,最終無法通過試用期而被炒,令打工仔嘆謂︰僱主明恰2020年後失業過的中年人。

(按圖了解打工仔被炒經過)

延伸閱讀︰【中年轉行】50歲轉行去快餐店打工 打工仔︰會唔會被歧視?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow