【行業辛酸】返工無嘢做渾渾噩噩又一日?打工仔呻悶︰人生無意義

【行業辛酸】返工無嘢做渾渾噩噩又一日?打工仔呻悶︰人生無意義

「呢個時勢,有份工已經好好!」

「有工開仲嘈咩?有冇諗過失業嗰班人呀?」

有工開又煩,無工開又煩。就業市場未完全復甦,很多公司都將一個員工當兩個人用,其實打工仔的工作量倍增,壓力絕不少。不過在人人忙到氣喘,有時連飯都無時間吃時,假如有打工仔在網上大呻返工好悶,你又有甚麼感受呢?

延伸閱讀︰【行業辛酸】失業五個月終有Offer 人工$12,500做文員一腳踢 打工仔︰唔想做

世界上4成工作都是可有可無?盤點5個沒有意義的崗位
美國人類學家David Graeber曾經提出超過一半的社會工作是可有可無的,他認為自由市場的興起是造成這些「狗屁工作」泛濫的主因。

以下有5種是David Graeber提出的沒有意義崗位,你有無中招?

延伸閱讀︰【你會點揀】每日都想辭職VS有工返已經好好?打工仔好痛苦︰做得好唔開心

延伸閱讀︰【絕世好老闆】月薪加$500工作量倍增 打工仔鬧爆︰自此無準時收工

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow