【行業辛酸】新同事Office工轉做Sales 打工仔被激死︰佢話對客唔使咁好禮貌

【行業辛酸】新同事Office工轉做Sales 打工仔被激死︰佢話對客唔使咁好禮貌

疫情影響了不少行業,有公司因經濟欠佳而選擇結業,較幸運的就裁員、減人工,達至開源節流。不過對打工仔來說,無論是結業或裁員對他們的影響都很大,有人甚至轉行,尋求新的機遇。最近有打工仔在網上討論區分享了有位同事的故事,事緣該名同事由Office工轉行做零售業從業員,但因為無相關的對客經驗,因而不停做錯事,令打工仔十分頭痛。

按圖了解打工仔的煩惱︰

打工仔分享︰「我間舖嚟咗個新同事,未做過零售業,不過因為失業所以咩工都要試下做咁解。聽講佢之前做開Office工,今日佢被個客問仲有冇新嘅 (產品),咁又真係得返Display最後一件,我哋又唔可以問其他舖調貨,其實正正常常答個客『冇呀,呢個Last One啦,你可以Check下有冇問題』,但係佢真係做返自己,答個客『冇呀,要就要,唔要就走啦!』我聽到真係呆咗呆,好彩個客都好人,最後都有買到又冇鬧返佢轉頭。

事後我問返佢點解會咁樣答個客,佢同我講『對啲客唔使咁好禮貌,要買就會買架啦!』雖然我一直都係咁諗,但係你始終都係做緊服務性行業呀大佬。」

延伸閱讀︰【職場熱話】撞見舊同學做麵包舖收銀 打工仔怕對方尷尬無相認 網民:人哋可能係老闆呢

能力再好都無用!9種被上司負評的行為
有時工作不只是講實力,待人處事同樣是職場看重的地方。以下有9個辦公室行為,不但會令上司及同事反感,更隨時會影響你的職業生涯。各位打工仔,小心為上!

按圖了解更多︰

延伸閱讀︰【職場熱話】零售業返工好危險? 售貨員:爬上三米高貨架拎貨 好似攀石咁…

延伸閱讀︰【職涯規劃】26歲中學畢業做清潔工 打工仔︰月入$16500月月清

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow