【職場熱話】辭咗職仲日日OT?被網友取笑︰睬佢都傻咩 夠鐘就衝出門口啦!

【職場熱話】辭咗職仲日日OT?被網友取笑︰睬佢都傻咩 夠鐘就衝出門口啦!

遞了辭職信後,通知期按不同行業及工種而定,大部分都有一個月通知期,有些打工仔形容該段日子是最美好的時光,做甚麼也再沒有顧慮。近日有打工仔於論區發帖指在試用期期間被老闆解僱,沒有賠錢讓他立即離開公司,而是要求他留多一個月。惟這段時間裡事主仍日日OT,因而被網民嘲笑,笑稱知道為何事主會被解僱。

延伸閱讀︰【職場熱話】打工仔派散水餅無人理 專家表示有原因

一般而言,如僱主或僱員想終止僱員合約,須給予對方足夠的通知期或代通知金,離職日期多視乎合約而定。事主指出,其老闆已經出信通知事主不讓他過試用期,而公司的政策是一個月通知期,「通常畀一個月糧我即走咪好,點知仲要我留在公司日日OT,想點?」

延伸閱讀︰【職場熱話】辭職後發現同事都係戴假面具 網民:這是現實

不少網文看過帖文後嘲笑事主是個工作狂,「睬佢都傻,夠鐘收工就衝出門口,無人阻止到你」、「你同佢講,我唔會OT,炒我呀笨」、「準時返工準時放工咪算」、「搵日OT夜啲,然後是旦整到自己,之後話暈,要入醫院,Claim(申報)工傷」、「有OT錢就自己決定,冇就夠鐘即走唔晒理佢」、「其實係你想點呀!個個畀人炒就一個月通知期內都唔做嘢架啦!這個道理連外傭都知啦!」

延伸閱讀︰【Office有鬼】OT撞鬼嚇到即刻走 網友︰廁所成日有怪聲 仲有人唱歌…

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow