【職場熱話】轉工升職加薪「加辛」定留低?網民﹕升咗職再搵新工有著數!

【職場熱話】轉工升職加薪「加辛」定留低?網民﹕升咗職再搵新工有著數!

轉工或留守是人生必經階段,每人經歷的次數都不同,有不少人覺得加薪豈有不走的理由,也有人認為加薪等於「加辛」,寧願留守。引用著名英雄電影《蜘蛛俠》的金句﹕「能力越大  責任越大」,高薪厚職的代價是承受壓力。

延伸閱讀﹕【職場熱話】兩母子同一間公司 仲要幫囝囝執手尾 網民:要唔要餵埋奶?

有網友在討論區徵求大家的意見,樓主指自己任職銀行,現收到另一家銀行的聘約,不但職銜升級,薪酬也加大約10%,雖然比起同層的還差很遠。不過新工壓力大,可能每日都要加班。

對於這個困局,網友有以下的意見,希望能幫到有同樣問題的讀者。( 按圖放大 )

延伸閱讀﹕【職場熱話】打工仔見工遇奇怪經歷 網民:套料手法層出不窮

延伸閱讀﹕【職場熱話】老闆下令搞環保極擾民 員工:根本係假環保真度縮

延伸閱讀﹕【職場熱話】同事叫外賣成日走數 網民:貼個PayMe QR Code係佢枱面

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow